Op dit moment zijn we bezig met het ontwikkelen van een automatiseringsmethode voor de output van het plan.
Ik zou graag willen weten of iemand weet van een kleine software die in staat is om meerdere afdrukken van pdf's, afhankelijk van het formaat.
Zelfde type als Axemble PowerPrint maar dan voor pdf's.
(We voeren de lijst met pdf's in de software in en afhankelijk van het formaat kiest de software de printer of plotter met een geconfigureerd formaat)
Om dit uit te leggen, is het niet mogelijk om de tekeningbestanden af te drukken omdat de hoeveelheden worden ingevuld door integratie die vervolgens het pdf-bestand met de ingevoerde hoeveelheden opslaat.
En we willen niet afdrukken op het moment van het maken van de pdf omdat we de pdf's controleren
Ik heb een Marco Solidworks gemaakt voordat ik de axemble-oplossing had die de plannen van een bestand op verschillende printers verdeelt op basis van hun formaat. Ik kan het delen als het helpt.
Persoonlijk gebruik ik PDFTKbuilder, het groepeert PDF's in één.
1- PDFTKbuilder openen
2-Sleep de PDF's om te linken
3-registreer je altijd voor hetzelfde in de wet (persoonlijk heb ik het op het bureau gezet onder de naam "gebonden pdf")
4-pins "gekoppelde PDF's" aan het Adobe Reader-programma (eerder vastgemaakt), dus zodra de gekoppelde PDF is gemaakt, hoeft u alleen maar met de rechtermuisknop op Adobe Reader te klikken en de "gebonden PDF" te openen en af te drukken.
Bedankt voor je antwoord Damoon, maar in mijn geval is het een pdf-plan A4, A3 A2, A1, A0 en A0+.
En de A4 en A3 worden geprint op het kopieerapparaat en de rest op de plotter, dus uw oplossing werkt in dit geval niet meer.
Edit: hier is het soort software dat ik zoek, maar met een functie om de printer automatisch te configureren op basis van het papierformaat.
Edit2: De taakplanner van SW staat niet toe dat je pdf's afdrukt, maar alleen SW-bestanden, en bovendien kun je alleen op een enkele printer afdrukken. Ook dus niet de juiste oplossing.
Ik heb geen commerciële oplossingen gevonden waarmee ik kan doen wat ik wil.
Ik vrees dat de oplossing om software in eigen beheer te ontwikkelen de enige oplossing blijft.