Als uw presentatie in 1010x420 formaat is, moet u afdrukken op schaal 1 met een groter papierformaat.
Microsoft XPS-documentschrijver die bij Autocad wordt geleverd, heeft geen indelingen van deze grootte of hoger.
Ik heb ook zoon je pdf maker, zeer goed product.
Als uw presentatie een lagere of hogere indeling heeft, moet u schalen. Deze factor zal verkeerd zijn met betrekking tot het formaat van de presentatie. Daarom moet de presentatie ALTIJD op schaal 1 worden afgedrukt.
Hallo, ik ben hier om mijn korreltje zout toe te voegen aan het debat, maar trouwens, is 1010x420 de grootte van het papier of de resolutie van de afbeelding? Als het de grootte van het papier is, moet je pdfcrator doorlopen (wees voorzichtig met de versies, ze ondersteunen niet allemaal zeer grote of aangepaste formaten.)
Over het algemeen is PdfCreator de basisreflex om pdf's te maken, maar nu hebben veel softwareprogramma's een pdf-generator geïntegreerd (vaak door "opslaan als").
Is het essentieel om deze bepaling te behouden?
Als ik het goed begrijp, heb je geen autocad meer, is het meer met Autocad (ik heb autocad en pdfcreator beschikbaar...)?