Afdrukken als pdf

Hallo

Ik heb in 2009 een plan gemaakt met een locatie, een detailplan en een werkplan in model onder autocad lt2007

Destijds had ik mijn lay-out gemaakt om dit plan in 1010x420 formaat af te drukken

Vandaag wordt mij gevraagd om het in pdf uit te geven. voor het verzenden van koerier

Help me

Jeff

parcellaire_lefau.jpg

Is het dan om te verzenden of te printen?

Hallo

1010 x 420, ik denk niet dat dat een standaardformaat is.

Probeer uw pdf te maken met Pdf Creator, het stelt u in staat om veel verschillende formaten uit te voeren.

S.B

3 likes

Je maakt een screenshot en slaat deze op als

@+;-)

Wat als u uw afbeelding in een Word gooide en deze als pdf afdrukte?

Woordformaat in A0 en rollen... Nee?

Zie deze link http://jpgtopdf.fr/

@+ ;-)

Als uw presentatie in 1010x420 formaat is, moet u afdrukken op schaal 1 met een groter papierformaat.

Microsoft XPS-documentschrijver die bij Autocad wordt geleverd, heeft geen indelingen van deze grootte of hoger.

Ik heb ook zoon je pdf maker, zeer goed product.

Als uw presentatie een lagere of hogere indeling heeft, moet u schalen. Deze factor zal verkeerd zijn met betrekking tot het formaat van de presentatie. Daarom moet de presentatie ALTIJD op schaal 1 worden afgedrukt.

Hallo, ik ben hier om mijn korreltje zout toe te voegen aan het debat, maar trouwens, is 1010x420 de grootte van het papier of de resolutie van de afbeelding? Als het de grootte van het papier is, moet je pdfcrator doorlopen (wees voorzichtig met de versies, ze ondersteunen niet allemaal zeer grote of aangepaste formaten.)

U kunt een screenshot maken, deze in Word plakken en exporteren als pdf.

Heb je het bronbestand? U kunt het ook als pdf afdrukken met PDF Creator (gratis).

Fijne dag.

Over het algemeen is  PdfCreator de basisreflex om pdf's te maken, maar nu hebben veel softwareprogramma's een pdf-generator geïntegreerd (vaak door "opslaan als").

Is het essentieel om deze bepaling te behouden?

Als ik het goed begrijp, heb je geen autocad meer, is het meer met Autocad (ik heb autocad en pdfcreator beschikbaar...)?

Of zo niet, als de schaal belangrijk is:

_créez een stuk zuur SW

_ Maak een schets

_ Teken een lijn van 1010 mm

_ Tool/Sketch Tool/Sketch Image en kies je "parcellaire_lefau.jpg" afbeelding

_Travaillez de grootte en positie van uw afbeelding aan, zodat de breedte overeenkomt met de eerder getekende lijn

_Faites een tekening van deze kamer die slechts één afbeelding bevat, waarop deze schets te zien is

_Imprimez in PDF op een A0

Hallo

Ik maak al mijn pdf's met pdfcréator!

Hier is de link om het te downloaden: 

http://www.clubic.com/telecharger-fiche11085-pdfcreator.html

Eenmaal geïnstalleerd: 

Volg de tutorial.

tutoriel.doc

Reeds geïnstalleerde PDF Factory Pro,

Als je klaar bent, ga je naar je tekening, open je je plan in 1010x420 formaat.

Klik op het printer-icoon, selecteer het PDF-dropdownmenu (zie printscreen)

Kies de lay-out als (op het scherm), klik op OPSLAAN (opgeslagen) maak een map waar u uw PDF's kunt vinden en verzend deze vervolgens als bijlage.

Aangezien de e-mail op een computer of tablet wordt geraadpleegd, is het uiteindelijke formaat niet meer zo belangrijk.

Maakt misschien twee plannen, 1 voor de locatie, 1 voor het detailplan.

Succes.

pdf.png

Selecteer het huidige blad, niet de afbeelding op het scherm.

Dank u allen

Dank je wel Nicolas!!   Ik koos voor uw oplossing en slaagde erin om de PDF af te drukken in 1010 x 420 

Jeff