Index en configuratie

Hallo allemaal,

op een onderdeel met X-configuratie, is het mogelijk om de index van slechts één van deze configuraties te wijzigen.

om een aanwijzing te nemen, verander ik de status van het onderdeel in de EPDM en selecteer ik een nieuwe revisie, het probleem is dat al mijn configuraties worden beïnvloed, wat ik niet wil.

Bedankt

Hallo, voor zover ik weet heb je geen keus! Inderdaad, de index werkt op een bestand. en niet op een enkele configuratie.

4 likes

Hallo

Als u het EPDM-indexsysteem gebruikt, kunt u de groepering van indices niet opheffen op configuratie. De aanwijzing wordt over het dossier doorgegeven.

Sorry.

Anders hoeft u niet het EPDM-indexsysteem te gebruiken en ze te beheren door een eigenschap die in de configuraties is ingevuld, maar u doet het zonder een interessante EPDM-functie!

Laatste opmerking, als u een lus van de workflow wilt houden om een hint door te geven, zou u op een gegeven moment de getroffen configuratie moeten specificeren: niet eenvoudig of zelfs onhaalbaar !!

6 likes

Hallo

Bij mijn weten niet!

1 like

Ok, bedankt allemaal, ik zal zien wat ik doe, waarschijnlijk een configuratie toe te voegen.

Ik zou ook nee zeggen.

Waarom haalt u echter niet uw configuratie uit uw bestand om een nieuwe te maken die u naar wens en onafhankelijk kunt aangeven. (met een macro voor het scheiden van configuraties)

Je verliest de link met je originele bestand, maar als je echt een bepaalde configuratie wilt aangeven, kan ik dat alleen zien.