EDrawing-weergave ingevoegd in een Excel-bestand

Een besturingselement voor afbeeldingen toevoegen aan een spreadsheet

https://support.office.com/fr-fr/article/Ajouter-un-contr%C3%B4le-d-image-%C3%A0-une-feuille-de-calcul-b9393bb9-dee3-417b-82d4-e2ddf99078b7

Van toepassing op : Excel 2013

BELANGRIJK:  Dit artikel is automatisch vertaald, zie de waarschuwing. De Engelse versie van dit artikel kun je hier bekijken.

Met een afbeeldingsbesturingselement kunt u een afbeelding insluiten, zoals een bitmap, JPEG of GIF, en bijvoorbeeld een bedrijfslogo of illustratie weergeven.

1. Als het tabblad 'Ontwikkelaars ' niet beschikbaar is, geeft u het weer .

Bekijk het tabblad Ontwikkelaars

1. Klik op het tabblad Bestand , klik op Opties en klik vervolgens op Lint aanpassen.

2. Schakel op het tabblad Primaire tabbladen het selectievakje Ontwikkelaars in en klik vervolgens op OK.

2. Klik op het tabblad Ontwikkelaars in de groep Besturingselementen op Invoegen en klik vervolgens onder ActiveX-besturingselementen op Afbeelding Image du bouton .

Groupe Contrôles

3. Klik op de locatie in het werkblad waar u de linkerbovenhoek van het afbeeldingsbesturingselement wilt plaatsen.

4. Als deze optie niet is geselecteerd, gaat u naar het tabblad Ontwikkelaars en klikt u in de groep Besturingselementen op Ontwerpweergave Image du bouton .

5. Klik op hetzelfde tabblad, in dezelfde groep, op Eigenschappen Bouton Modifier le code .

TIP: U kunt ook met de rechtermuisknop op het besturingselement klikken en vervolgens op Eigenschappen klikken .

Het dialoogvenster Eigenschappen wordt weergegeven. Als u een afbeelding wilt toevoegen, klikt u op de knop Genereren  Image du boutonnaast het eigenschappenvak Afbeelding en gebruikt u vervolgens het dialoogvenster Afbeelding uploaden om een afbeelding te zoeken en te openen.

Selecteer de gewenste eigenschap voor meer informatie over elke eigenschap en druk op F1 om een Visual Basic Help-onderwerp weer te geven. U kunt ook de naam van de eigenschap typen in het vak Zoeken in Visual Basic Help. In het volgende gedeelte vindt u een overzicht van de beschikbare eigenschappen.

Samenvatting van eigenschappen per functionele categorie

1 like

Als u wilt specificeren

Gebruik deze eigenschap

Algemeen :

Als het besturingselement wordt geladen wanneer de werkmap wordt geopend (genegeerd voor ActiveX-besturingselementen).

Automatisch laden (Excel)

Of het besturingselement focus kan krijgen en kan reageren op door gebruikers gegenereerde gebeurtenissen.

Ingeschakeld (formulier)

Of de besturing kan worden gewijzigd.

Vergrendeld (formulier)

De naam van het besturingselement.

Naam (formulier)

Hoe de besturing zich hecht aan de onderliggende cellen (zwevend, bewegen zonder maatvoering of bewegen met maatvoering).

Plaatsing (Excel)

Of de besturing kan worden afgedrukt.

PrintObject (Excel)

Of de besturing zichtbaar of verborgen is.

Zichtbaar (Formulier)

Grootte en positie :

Als de grootte van het besturingselement automatisch wordt aangepast om alle inhoud weer te geven.

Automatisch formaat (formulier)

De hoogte of breedte in punten.

HoogteBreedte (Vorm)

De afstand tussen het besturingselement en de linker- of bovenrand van het werkblad.

LinksBoven(Formulier)

Opmaak :

De achtergrondkleur.

BackColor(Formulier)

De achtergrondstijl (transparant of ondoorzichtig).

BackStyle(Formulier)

De kleur van de rand.

BorderColor(Formulier)

Het type rand (geen of een enkele streek).

BorderStyle(Formulier)

Als het besturingselement een schaduw heeft.

Schaduw (Excel)

Het visuele uiterlijk van de rand (plat, volume, 3D, verzonken, gegraveerd of in reliëf).

SpecialEffect(Formulier)

Afbeelding :

De bitmap die in het besturingselement moet worden weergegeven.

Afbeelding (formulier)

De locatie van een achtergrondafbeelding (linksboven, rechtsboven, midden, enzovoort).

AfbeeldingUitlijning (Formulier)

Hoe de achtergrondafbeelding wordt weergegeven in het besturingselement (bijgesneden, uitgebreid of vergroot).

PictureSizeMode (Formulier)

Meerdere kopieën van de afbeelding in het besturingselement naast elkaar plaatsen.

PictureTiling(Formulier)

Toetsenbord en muis :

Een aangepast muispictogram.

MouseIcon(Formulier)

Het type aanwijzer dat moet worden weergegeven wanneer de gebruiker de muis over een bepaald object plaatst (bijvoorbeeld standaard, pijl, I).

Muisaanwijzer(Formulier)

1 like

Hallo

Ik heb nog een vraag... Het is gewoon om een beeld te hebben van het 3D-gedeelte in het Excel-bestand??? waarom plaatst u niet de ASm of de PRT, het bespaart u de conversie naar edrawing...

2 likes

gt22 Bedankt voor je info, maar ik heb geen probleem met het invoegen van de ActiveX-besturingselement

ac cobra 427 momenteel voeg ik rechtstreeks via de ActiveX eDrawing-besturing een Native Solidworks ASM-bestand in, maar ik ga via edrawing omdat de gebruikers die het bestand gaan gebruiken geen SW hebben

Ik heb het niet getest, maar als je een e-tekening integreert. Exe of een 3D pdf hoe ziet het eruit???

1 like

En als je dom genoeg in Auto opneemt in JPEG- of screenshot-formaat

direct uw visual van uw SW onderdeel of assemblage

Excel kan deze afbeelding invoegen in jpeg met link of niet

@+

1 like

Hallo

Op mijn werkstation met edrawing 2017 en met excel 2016 lukt het me om de edrawing activeX te zetten en als ik hem aansluit op een directe SW asm of een edrawing bestand, werkt het in beide gevallen.

Bent u zeker van de compatibiliteit tussen uw SW en Office?

@+

1 like

ac cobra 427 niet te testen, omdat ik liever heb dat er niet te veel verschillende bestanden als ik de ASM van SW kan houden zijn handig voor mij

gt22 het is inderdaad een van de oplossingen, maar het impliceert dat de SW-gebruiker elke keer de miniaturen opslaat (met een macro is het te doen)

Coyote Op mijn post zijn werkt heel goed, ook behalve bij het afdrukken

1 like

Hallo

Maak uw activX-besturingselement aan, klik op het tabblad voor ontwikkelaars op "Modus bewerken"

Klik met de rechtermuisknop op uw besturingselement, klik op Objectindeling, klik op Eigenschappen en klik op Afdrukbaar object.

Normaal gesproken doen we dat ook voor andere besturingen.

Ik heb mijn pc niet bij me, ik kon het niet proberen. Het is ook mogelijk dat deze controle het afdrukken niet toestaat...

IndustrialCADservices heeft deze instelling al geprobeerd door deze uit te schakelen en opnieuw in te schakelen :/

En als je voor degenen die Solidworks hebben de ASM of PRT in het Excel-bestand zet en dan maak je een pdf voor degenen die geen Solidworks hebben... Wanneer u wijzigingen aanbrengt, hoeft u alleen maar uw Excel-bestand als pdf op te slaan.

1 like

Controleer of u in de afdrukopties voor vellen niet in "conceptkwaliteit" bent

Het lijkt mij dat het de bedieningselementen van een blad wegneemt

1 like

ac cobra 427 Ik dacht er ook over na, maar hetzelfde probleem als bij klassiek afdrukken, de ActiveX-controller verschijnt niet in de PDF

industrialcadservices Kwaliteitsontwerp bestaat in Excel? (Zo ja, dan weet ik niet waar hij zich verstopt :/)

Kijk of het je kan helpen...

http://forums.ni.com/t5/Discussions-au-sujet-de-NI/Méthode-ActiveX-Adobe-PDF-Reader-ne-fonctionne-pas/td-p/3222323

1 like

Klik in het tabblad Pagina-instelling op "Titels afdrukken", er wordt een venster geopend, kies het tabblad Blad en in de categorie Afdrukken heb je conceptkwaliteit.

Vriendelijke groeten.

1 like

industrialcadservices Bedankt voor deze info, ik kende deze optie niet, maar helaas geen verandering, ik heb een supportticket gemaakt om te zien of ze meer informatie voor me hebben :)

Sorry dat ik het vraag, heb je de controle in printable in de eigenschappen van de controle toen je de test deed? 

Zo ja, sorry, maar ik heb geen ideeën meer...

IndustrialCadServices Geen zorgen:) Er is geen domme vraag, voorlopig heb ik beide gevallen geprobeerd in Print = Waar of Onwaar geen verandering :/

Goed en wel nadat de ondersteuning terugkomt, is het inderdaad een BUG met eDrawing, maar die duidelijk niet als een prioriteit zal worden behandeld :/ Ik ben gehecht aan de oplossing als er een komt, dus ik hou je op de hoogte

Dank u allen voor uw deelname

2 likes

Goed en wel nadat de ondersteuning terugkomt, is het inderdaad een BUG met eDrawing, maar die duidelijk niet als een prioriteit zal worden behandeld :/ Ik ben gehecht aan de oplossing als er een komt, dus ik hou je op de hoogte

Dank u allen voor uw deelname

2 likes