Kijk of het je kan helpen...
Klik in het tabblad Pagina-instelling op "Titels afdrukken", er wordt een venster geopend, kies het tabblad Blad en in de categorie Afdrukken heb je conceptkwaliteit.
Vriendelijke groeten.
industrialcadservices Bedankt voor deze info, ik kende deze optie niet, maar helaas geen verandering, ik heb een supportticket gemaakt om te zien of ze meer informatie voor me hebben :)
Sorry dat ik het vraag, heb je de controle in printable in de eigenschappen van de controle toen je de test deed?
Zo ja, sorry, maar ik heb geen ideeën meer...
IndustrialCadServices Geen zorgen:) Er is geen domme vraag, voorlopig heb ik beide gevallen geprobeerd in Print = Waar of Onwaar geen verandering :/
Goed en wel nadat de ondersteuning terugkomt, is het inderdaad een BUG met eDrawing, maar die duidelijk niet als een prioriteit zal worden behandeld :/ Ik ben gehecht aan de oplossing als er een komt, dus ik hou je op de hoogte
Dank u allen voor uw deelname
Goed en wel nadat de ondersteuning terugkomt, is het inderdaad een BUG met eDrawing, maar die duidelijk niet als een prioriteit zal worden behandeld :/ Ik ben gehecht aan de oplossing als er een komt, dus ik hou je op de hoogte
Dank u allen voor uw deelname