Hallo
Hoe 2 stuklijsten met verschillende kolommen in een tekening in te voegen, maar dat de 2e rekening houdt met de artikelnummering van de 1e,
want als ik het doe, zijn de artikelnummers niet hetzelfde tussen de 2 nomenclaturen.
Bedankt.
Hallo
Hoe 2 stuklijsten met verschillende kolommen in een tekening in te voegen, maar dat de 2e rekening houdt met de artikelnummering van de 1e,
want als ik het doe, zijn de artikelnummers niet hetzelfde tussen de 2 nomenclaturen.
Bedankt.
Hallo
Ik denk dat het niet mogelijk is omdat de artikelnummers (de eerste kolom) overeenkomen met de bubbel (automatisch of niet).
De enige mogelijkheid zou zijn om de stuklijst op te slaan in een Excel-tabel en deze tabel vervolgens opnieuw in te voegen, maar in dit geval moet u dit elke keer dat de assemblage wordt gewijzigd opnieuw doen, omdat de stuklijst niet meer direct is gekoppeld.
Zoals @Lucas zegt
De nummering van de bubbels komt overeen met de artikelen van uw tekening
Aan de andere kant
U kunt velden vergroten
(de kolommen, de rijen) van uw nomenclatuur
@+ ;-))
Aan de andere kant heb ik thuis altijd een bug gehad.
Ik mag de schaal van de weergave die ik voor de bubbels gebruik niet veranderen, anders zullen de bubbels niet volgen.
Ik moet eerst het borrelen doen en dan het schalen.
@Bart: open een nieuwe vraag! ;-)
@gt22,
Ik heb 2 stuklijsten nodig omdat er een is waarop ik velden laat verschijnen die alleen wordt gebruikt voor injectie in ons ERP, deze stuklijst wordt naast het plan geplaatst en een andere met minder velden die boven de cartridge staat.