Voeg een Excel-blad in op een SW-tekening en pas de venstergrootte aan om het hele Excel-blad weer te geven

Hallo

Sinds ik ben overgestapt op SolidWorks 2016 met Excel 2010, kan ik mijn Excel-venstergroottes die op een Solid-tekening zijn geplakt niet meer correct aanpassen ? Ik mis nog een deel van mijn excel sheet, als ik de handvatten in de hoeken pak vervormt het Excel sheet maar vergroot het niet... Heeft u een oplossing? Heeft u dit probleem ook?

Eerder had ik SolidWorks 2014 waar ik dit defect niet tegenkwam...  

2017-03-21_15_03_39-solidworks_professional_2016_x64_edition_-_mise_en_plan1_-_feuille1__.jpg
1 like

Het kan een probleem zijn met uw Excel-versie

Het lijkt mij dat het de bedoeling is om met Excell 2016 te werken

Zie deze link

https://www.youtube.com/watch?v=d4QvZ74cINM

@+

2 likes

Hallo

Thuis is het hetzelfde, maar ik heb gemerkt dat de excel op mijn plan is als opnemen. Dus ik let goed op wanneer ik mijn Excel-blad opsla, op het formaat, zodat het goed is bij het integreren in een plan.

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Hallo

Heb je geprobeerd het te bewerken met Excel van Solidworks, de essentie op het scherm te houden, op te slaan en opnieuw in te voegen?

2 likes

Hallo

Ik sluit me aan bij OBI WAN. U moet het bestand op volledig scherm opslaan. Dit ding had ik ook al... Sleep je en zet je neer???

Omdat we normaal gesproken naar invoegen==>object==> dan vinken we maken van een bestand aan, dan zoek je naar je bestand en daar zou het goed moeten zijn...

1 like

Ik ben op volledig scherm in Excel en ik ben aan het opnemen , maar het is niet beter. Wanneer ik mijn Excel-blad op  mijn tekening invoeg door daadwerkelijk "object in te voegen", heb ik niet al mijn blad zichtbaar?