Sinds ik ben overgestapt op SolidWorks 2016 met Excel 2010, kan ik mijn Excel-venstergroottes die op een Solid-tekening zijn geplakt niet meer correct aanpassen ? Ik mis nog een deel van mijn excel sheet, als ik de handvatten in de hoeken pak vervormt het Excel sheet maar vergroot het niet... Heeft u een oplossing? Heeft u dit probleem ook?
Eerder had ik SolidWorks 2014 waar ik dit defect niet tegenkwam...
Thuis is het hetzelfde, maar ik heb gemerkt dat de excel op mijn plan is als opnemen. Dus ik let goed op wanneer ik mijn Excel-blad opsla, op het formaat, zodat het goed is bij het integreren in een plan.
Ik sluit me aan bij OBI WAN. U moet het bestand op volledig scherm opslaan. Dit ding had ik ook al... Sleep je en zet je neer???
Omdat we normaal gesproken naar invoegen==>object==> dan vinken we maken van een bestand aan, dan zoek je naar je bestand en daar zou het goed moeten zijn...
Ik ben op volledig scherm in Excel en ik ben aan het opnemen , maar het is niet beter. Wanneer ik mijn Excel-blad op mijn tekening invoeg door daadwerkelijk "object in te voegen", heb ik niet al mijn blad zichtbaar?