Ik ben aan het opdrogen over een onderwerp, maar ik weet niet of het echt haalbaar is.
Ik wil graag een weergave in mijn tekening invoegen die de uitsnede en oriëntatie weergeeft van een weergave die ik in de kamer maak.
Ter verduidelijking, ik heb de oriëntatie nodig (die niet standaard iso is) en de sectie om de elementen op het plan te tonen om een annotatie te plaatsen.
Het lijkt mij dat het mogelijk is, maar ik kan het niet.
Ik heb de manipulatie gedaan: sla de benoemde weergave op door het vakje "oriëntatie van de weergave" en "annotatieweergave voor de tekening" aan te vinken, maar wanneer ik het in het plan invoeg, wordt er alleen rekening gehouden met de oriëntatie.
Bedankt, maar nee, het is niet zozeer waar ik naar op zoek ben.
De oriëntatie die ik wil is niet de iso-weergave, dus ik kan deze manipulatie niet doen, en bovendien wil ik geen snijlijn aan mijn plan toevoegen, het is al goed geladen.
Je moet naar display==>edit==>orientation, dan zijn er linksboven 4 lange weergaven en je moet op de 2e (nieuwe weergave) klikken, dan geef je het de gewenste naam en dan kun je het in de MEP-creatieboom krijgen. Waar er diëtrisch en trimetrisch is....