Een tekenblad invoegen in een andere tekening

Hallo

Ik ben een SolidWorks 2015-gebruiker met ePDM.

Ik heb een assemblage van onderdelen waarvoor ik een plan heb gemaakt.

Ik heb ook een tekening gemaakt voor elk van de onderdelen waaruit de assemblage bestaat.

Het tekeningblok wordt automatisch ingevuld op basis van de eigenschappen van het onderdeel of merk.

eDPM genereert automatisch een PDF van de tekening wanneer de tekening wordt gevalideerd.

Ik wil graag de bladen van de tekeningen van de onderdelen invoegen in de tekening van de assemblage met behoud van de links naar de onderdelenbestanden om de informatie in de cartouche te hebben die overeenkomt met het onderdeelbestand en niet met de assemblage.

Dit alles om een PDF-bestand te hebben dat automatisch wordt gegenereerd met de tekening van de assemblage en de onderdelen.

Ik heb al geprobeerd de onderdeeltekening naar de assembly te kopiëren, maar de instellingen van het titelblok veranderen om de eigenschappen van de assembly over te nemen.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Edith: De eigenschappen waarmee ik rekening houd in mijn basiskaart zijn die van het document.

In elk blad kunt u de weergave van de gegevensdonor kiezen via de eigenschap met de rechtermuisknop (zie bijlage)

prop_vue.png

Dit werkt in mijn geval niet, de eigenschappen waarmee rekening wordt gehouden in mijn basemap zijn die van het document...

Om mijn probleem op te lossen heb ik de links van de basemap veranderd, ik wijs niet meer naar het document, maar naar het sjabloon.