Een afbeelding invoegen in een schets

Hallo
Ik voeg afbeeldingen (jpg) in een schets in een kamer in. Deze beelden zijn duidelijk zichtbaar op kamerniveau. Ik plaats dit onderdeel dan in een assemblage en de afbeeldingen zijn ondanks de regeneratie niet meer zichtbaar... Waar kan het probleem vandaan komen?
Dank u voor uw antwoord
Marc DESCAMPS

Hallo
En de schets is duidelijk zichtbaar in de montage? Ik bedoel de rete van de schets. Of is het alleen het beeld onzichtbaar?

3 likes

Dank je, je antwoord heeft me op het juiste spoor gezet.
In feite wordt het deel waarin deze "beeld"-schets is geïntegreerd, ingevoegd in een subassemblage, die zelf wordt ingevoegd in een algemeen geheel. In de subset was het beeld zichtbaar, het was in de totale set dat het niet zichtbaar was. Je bracht me op het idee om in deze schets iets anders te tekenen dan de afbeelding en ik realiseerde me dat deze toevoeging zichtbaar was in de subassemblage, maar niet in de algehele assemblage. Dus ik controleerde de weergave-opties in beide sets. De zichtbaarheid van de "schets" werd niet gecontroleerd in de algehele montage. Ik had andere argumenten aangevoerd... afbeeldingsgrootte enz...
Dank u voor uw hulp.
Marc DESCAMPS

2 likes

Alles is zichtbaar

1 like