Invoeging van deelfamilie

Hallo, als ik een tabel wil invoegen, gebeurt er niets... Er verschijnt geen tabel

Hallo;

Dat is een beetje bondig als omschrijving...

• Welk type tafel?
  • Zijn uw referentielinks up-to-date (bestandslocatie in Solidworks System-opties).
  • Bestaan jullie tafelmodellen nog?
  • Zijn uw weergaven bijgewerkt (mechanisch gelast?).
  • Welke versie van Solidworks (als je met Solidworks werkt)
  • Sinds wanneer werkt het niet meer...

Kortom, we moeten ons meer vertellen...

Hallo en bedankt voor het stilstaan bij mijn probleem. Het is alweer een tijdje geleden dat op mijn werkstation, toen de== het "insertion-tables-family of parts" commando, niets gebeurde, terwijl voordat er een excel tabel verscheen, het werkt op de andere 2 werkstations van het bedrijf. Ik begrijp niet waarom, ik heb niet het gevoel dat ik iets heb gedaan. Het gaat om de versie 2020

@Maclane het is een familie van onderdelen als ik de titel goed begrijp, geen mechanisch gelaste tafel! :smile:

Welke versie van SW en MS office heb je?
Als 365 niet compatibel is met SW en een ongewenste update dit probleem kan veroorzaken.
De link voor compatibiliteit:
https://www.solidworks.com/fr/support/system-requirements

Solidworks 2020 en MS 365, die eerder werkten en nog steeds werken op de andere werkstations

Dat is wat ik vreesde, in theorie is 365 niet compatibel. Vaak werkt het goed, maar kan een update van 365 ineens voor een storing zorgen.
In het ideale geval installeert u een compatibele versie.
Ik heb ook de 2020 met Excel 2016 en geen zorgen voor de 2019, ik weet niet meer of het compatibel was.

Het probleem is dat je nu bijna geen andere keuze hebt dan de 365,MS te nemen in plaats daarvan en de oude versies van Office zullen binnenkort niet meer compatibel zijn met veel andere dingen. En in mijn geval heb ik geen andere keuze dan de 365 te gebruiken

Ik heb net dit gevonden...
https://www.avenao.com/les-dernieres-mises-a-jour-doffice-365-dans-solidworks/

Ze zijn goed om richting 365 te duwen, de andere versies blijven op de markt.
Onze IT-afdeling probeerde ons in de richting van deze versie te duwen gezien de problemen die ze tegenkwamen, ze krabbelden snel terug.
Voor de problemen vindt u inderdaad verschillende berichten over het onderwerp, maar dit bevestigt alleen maar mijn woorden, een nieuwe 365-update kan alles van de ene op de andere dag kapot maken, dus de versie moet worden vermeden in het kader van het werken met SW voor algemeen gebruik.

er is dit SPR-ticket 1176993 bij Visiativ

OK bedankt... Ik zal zien wat ik kan doen, maar het past helemaal niet bij mij, een fijne dag verder

Zeker, maar omdat ik Visiativ over dit onderwerp heb gebeld, was het antwoord dat telefonisch werd gegeven, raad ik je ten zeerste aan om een compatibele versie te installeren.

Voor informatie op sommige sites vindt u officiële OEM-licenties van versie 2016, 2019... Zeer aantrekkelijk en perfect functioneel. Voor 1-2 euro installeerde ik deze perfect functionele gedematerialiseerde versies.
Daarna is het aan jou om de oplossing te kiezen die je het beste bevalt.

Hallo
Van mijn kant zaten we al onder Office 365 met de SP5 uit 2020. Nooit problemen gehad (maar we veranderen de SW-versie elk jaar, dus we hebben minder last van het risico op vertraging tussen SW en Office), behalve voor de werking van VBA, maar het was gerelateerd aan Office, dat add-ons vrijgeeft wanneer het na SW wordt geïnstalleerd.
We hebben dit gestabiliseerd en sindsdien is er geen bijzonder probleem. We zijn nu op SW2022 SP5 met versie 2208 van Office 365 zonder bijzondere problemen bij het werken met Excel.
Als je een SW-onderhoudscontract hebt, is het naar mijn mening beter om te migreren naar een hogere versie.