Verzoek om resetnummer van de licentie voor de Franse vervaardiging van piano (Pleyel)
De heer Dumottier Thierry, hoofd ontwerp, ik herinner me het nummer niet en het is moeilijk om het te zien
Verzoek om resetnummer van de licentie voor de Franse vervaardiging van piano (Pleyel)
De heer Dumottier Thierry, hoofd ontwerp, ik herinner me het nummer niet en het is moeilijk om het te zien
Hallo
Ik denk dat je een fout hebt gemaakt. Inderdaad, je bent op een zelfhulpforum en niet op de axemble-hotline hier;)
Ja.
U moet naar het tabblad Ondersteuning* gaan om toegang te krijgen tot de HotLine
Hallo
Om uw licentienummer te vinden, zijn er verschillende oplossingen:
Als het een individuele installatie is (geen licentieserver) enals u nog steeds toegang heeft tot de oude computer, moet u SolidWorks starten en vervolgens "Help > Over SolidWorks > licentienummer"
Maar als het doel is om op een nieuw werkstation te installeren, moet u de licentie overdragen:
Vraag : Hoe kan ik mijn licentie overdragen?
Antwoord : U kunt uw software van uw huidige computer naar een nieuwe computer verplaatsen, SolidWorks openen en vervolgens de functie voor licentieoverdracht selecteren in de Help. Met deze actie wordt het product op uw huidige machine gedeactiveerd, zodat u het opnieuw kunt activeren op de nieuwe machine. Installeer vervolgens SolidWorks op de nieuwe computer, start de software en selecteer Help > Activeren om het activeringsproces uit te voeren.
Als er een licentieserver is, hoeft u niets anders te doen dan verbinding te maken met de licentieserver om deze op te halen.
Tot slot, als je geen toegang hebt tot de oude functie en als je bij Axemble bent, moet je hier inloggen met je account:
http://www.lynkoa.com/mycadservices en open een hotline-ticket.