Het uitvoerbare bestand
"I:\PreReqs\VCRedist\vcredist_x64.exe" /q:a /c:"msiexec /i vcredist.msi REBOOT=ReallySuppress /q"
is niet correct geïnstalleerd.
Ik heb apart Microsoft C++ 2005 Redistributable (x64) geïnstalleerd en geen oplossing!
Het uitvoerbare bestand
"I:\PreReqs\VCRedist\vcredist_x64.exe" /q:a /c:"msiexec /i vcredist.msi REBOOT=ReallySuppress /q"
is niet correct geïnstalleerd.
Ik heb apart Microsoft C++ 2005 Redistributable (x64) geïnstalleerd en geen oplossing!
Hallo
Heb je geprobeerd de installatie te verwijderen en opnieuw te installeren?
Heb je de Visual C++ -versie geïnstalleerd die beschikbaar is in de SolidWorks-installatie?
Probeer het opnieuw te installeren.
Bent u beheerder van uw functie?
Hallo
Voor mij was er een probleem tijdens de 1e installatiepoging. Ik raad je aan om ze allemaal te verwijderen en een systeemopruiming uit te voeren, evenals een pass of ccleaner en de installatie opnieuw te starten zonder aan het station te werken en niets anders open te hebben...
Hallo, De installatie van solidworks vereist dat er geen andere software in werking zijn (Turbo boost intel, Outlook, Word, Excel, internet ...) zorgen voor een systeem opschonen met Ccleaner of dat van Windows door het verwijderen van de installatiebestanden die in het geheugen zijn geplaatst, zoals uitgelegd door AC COBRA 427.
Als het probleem aanhoudt. Vraag het aan de hotline (http://www.lynkoa.com/helpdesk/dashboard).
Succes
@rvillar: de hotline is alleen beschikbaar voor mensen die klant zijn bij Axemble / Visiativ, en dit is niet het geval voor Mohamed Guermazi !
Voor de anderen is er alleen het forum.
Zelfde probleem!
:-(. Ben je goed als beheerder in je functie???
Als echt geen enkele oplossing werkt, moet je formatteren :-/
Wat is nu de foutmelding?
In welk stadium van de installatie?
zelfde fout misbruik, het stopt bij 4% bij het installeren van Microsoft C++ 2005 Redistributable (x64)
wetende dat het al is geïnstalleerd en ik heb de 2015-versie eerder
Misschien zijn uw installatiebestanden beschadigd.
Probeer de volledige SolidWorks-installatie opnieuw te downloaden.