Hallo, kan ik het SOLIDWORKS 2019 SP2-installatiebestand beschikbaar hebben voor mijn account, ik kan het niet downloaden naar
De FTP-site.
Philippe Asselin SPAC bedrijf in LESQUIN
Hallo, kan ik het SOLIDWORKS 2019 SP2-installatiebestand beschikbaar hebben voor mijn account, ik kan het niet downloaden naar
De FTP-site.
Philippe Asselin SPAC bedrijf in LESQUIN
Hallo
U moet uw verkoper en de hotline vragen om u te helpen.
Het forum kan uitzonderlijk niet veel voor je doen.
Er zijn twee dingen om te onderscheiden tussen downloaden met filezilla of iets anders en het installeren waarvoor je (normaal) bepaalde software nodig hebt. Uw verkoper moet u een schriftelijke procedure hebben gegeven om u normaal te begeleiden.
Vriendelijke groeten
Hallo
Het updatebestand weegt 14 Giga voor onze configuratie. Ik stel me veel meer voor voor alle toepassingen. Het is voor mij onmogelijk om het naar u te sturen, vooral omdat uw configuratie anders kan zijn.
Aan de andere kant, ik begrijp niet dat je het over ftp hebt?
Hello@remrem
Als ik het verzoek van @p.asselin begrijp, is het de SP2-upgrade van de 2019, wat betekent dat hij in onderhoud is en dat alleen hij het kan downloaden.
Als het niet in onderhoud is en zelfs als het het kan downloaden, kan het het niet gebruiken omdat er een internetcontrole is voor het activeren van de versie (ook voor SP's).
Bovendien is downloaden niet genoeg omdat het een binair bestand is dat op een virtuele schijf moet worden uitgepakt met de software die prima is (zoals DAEMON Tools Lite).
Dit alles als ik het verzoek goed heb begrepen , want anders zou het het SLDREG-bestand zijn (dat zijn alleen de swsettings) waarover we onlangs een discussie hadden. Trouwens, de SLDREG is niet specifiek voor een bepaalde versie en SP, het is een banaal tekstbestand uit het geheugen.
Vriendelijke groeten