Installatie SW Flow Simulatie

Ik probeer SOLIDWORKS Flow Simulation op mijn pc te installeren, maar de SOLIDWORKS 2020 SP5.0 Installation Manager vertelt me dat ik bestanden mis.

Ik denk niet dat ik toegang heb om de extra bestanden te downloaden, kun je me alsjeblieft helpen?

sw_flow_simulation_1.jpg

Hallo

Het probleem komt niet noodzakelijkerwijs van Flow-simulatie, aangezien je andere keuzes hebt gecontroleerd, zoals Solidworks CAM, composer Player enz...

Je kunt alleen de software installeren die je hebt gekocht, anders is het voor de andere (niet gekochte!) software normaal dat je deze melding krijgt.

Vriendelijke groeten

Kunt u ons in plaats daarvan het venster met de foutmelding laten zien?
Logischerwijs, als je een geldige licentie hebt, kun je verbinding maken met de SW-server om de ontbrekende bestanden te uploaden (zelfs als dat betekent dat je de 12 GB moet laden om alle bestanden te hebben).

Hallo;

Verwart u de installatie van Flow Simulation niet met de X-press tools?

De eerste is betaald (en niet slechts een beetje), de tweede is beperkt in zijn functies, maar gratis, zelfs met een standaardlicentie van Solidworks...
(Om de Xpress-tools te activeren, moet u licentienummers aanvragen bij uw reseller of op de Solidworks-website.)

Vriendelijke groeten.
[Off-topic modus-AAN] @ stefbeno ... Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n kleine regelafstand te hebben? ... Ik heb het gevoel dat ik elke keer dat ik karren terugbreng een rij oversla.... [Off-topic modus-UIT]
[Terug naar de Future-ON-modus] Koel! Bedankt @ stefbeno Ik geef de voorkeur aan dit soort opmaak van berichten. [Terug naar de Future-OFF-modus]

1 like

[HS] @Maclane
Ik doe "shift-entry" in plaats van gewoon "enter"
[\HS]

1 like