Hallo
Ik wil de 2017-versie installeren terwijl ik de 2021-versie gebruik, de download start niet, heeft iemand een oplossing?
Bij voorbaat dank.
Hallo
Bijgevoegd is het antwoord van Solidworks Help:
Hulp bij Solidworks
U moet dus uw huidige versie verwijderen en de oude installeren. Het lijkt mij dus dat uw wens om beide versies parallel op uw bericht te hebben onmogelijk is.
De makkelijkste manier, denk ik, is om een post te wijden aan Solidworks 2017 voor wanneer je het nodig hebt... terwijl u weet dat u geen nieuwer Sldw-bestand kunt openen op straffe van het niet kunnen gebruiken met 2017
Hallo
Ik weet niet hoe ik het installatieprobleem moet oplossen, maar het is mogelijk om meerdere versies van SW op dezelfde computer te hebben. Ik heb de versie van 2019 waar we aan werken en de versie van 2021 die ik heb gebruikt om bestanden van onderaannemers te openen.
Aan de andere kant moet u oppassen dat u documenten die met de meest recente versie zijn geopend, niet opslaat om ze opnieuw met de oude versie te kunnen openen.
Het combineren van meerdere uitvoeringen is mogelijk.
Dit is wat ik elke keer doe als ik van versie verander om de nieuwe te testen voordat ik deze toepas.
Aan de andere kant moet je heel voorzichtig zijn, want het risico van het transformeren van bestanden van een lagere versie naar een toekomstige versie is erg groot.
Als je de 2017-versie niet kunt downloaden, heb je misschien alleen de licentie van dit jaar? Hoe lang heb je solidworks al?
Anders kunt u uw dealer om een downloadlink vragen.
Ik denk niet dat je een versie zo oud als 2017 op de Dassault-website kunt laden (je kunt alleen de laatste 3 versies vinden).
Je moet iemand vinden die je de bestanden kan doorgeven (13GB dus niet makkelijk te delen).
Hoi STEF
U kunt ook adviseren zoals u doet, hoe u deze versie waterdicht kunt maken in vergelijking met de andere, waardoor het verwijderen van de huidige versie wordt voorkomen.
Wees ook voorzichtig met de Windows-versie, met de 2017 lijkt het mij Nee!
Plukken
Hoi @elixir_41 ,
Persoonlijk ben ik op de hoogte van de 2016-versie, ik zal kijken of ik je de ISO van de 2017-versie kan vinden
in mijn archieven, omdat ik alle installatie-dvd's had bewaard toen ik naar mycadDay ging.
Ik vertel het je morgen weer, want ik heb sinds mijn werk geen toegang meer tot mijn pc
En als ik het vind, zal ik proberen een manier te vinden om u het ISO-bestand voor de installatie te sturen
Ha ter informatie, trouwens, de 2016-versie die ik beheer om het op Windows 11 uit te voeren, ik had oorspronkelijk Windows 10, er was de automatische migratie naar versie 11 en solidworks 2016 draait nog steeds. Omdat ik niet weet welke ramen je hebt
Hallo
Dank u allen voor uw antwoorden.
Laat me verduidelijken: ik gebruik Windows 11, ik heb zojuist de Solidworks-licentie verkregen, dus ik heb de 2021 geïnstalleerd die het meest wordt gebruikt door mijn klanten.
De reseller vertelde me dat ik voor een specifieke klant de 2017-versie parallel kon installeren.
Ik heb de ISO gedownload, maar wanneer ik de installatie start, draait deze en vertelt hij me dat de installatie is mislukt.
Ik kreeg 2 aanwijzingen:
1- verander de installatiemap om deze in een andere dan Solidworks Corp te installeren (maak bijvoorbeeld een SW2017-map aan onder C:)
2- Installeer 2017 vóór 2021, d.w.z. verwijder 2021, installeer vervolgens 2017 en installeer 2021 daarna opnieuw.
Wat denk je?
Ja, over het algemeen wordt de installatie meer in de andere richting gedaan, 2017 en dan 2021, het is mogelijk dat het probleem daar vandaan komt.
Van mijn kant heb ik in die zin nooit installatieproblemen gehad.
Het is eigenlijk beter om de versies in chronologische volgorde te installeren.
Bovendien zijn er met zo'n discrepantie in versie gevechten op het niveau van de versies van vba.