Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar ideeën om een soort watermerk te integreren met de naam van het bedrijf, wees voorzichtig, ik moet het vinden zodra ik het in STEP opsla.
Bij voorbaat dank.
Zaterdag.
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar ideeën om een soort watermerk te integreren met de naam van het bedrijf, wees voorzichtig, ik moet het vinden zodra ik het in STEP opsla.
Bij voorbaat dank.
Zaterdag.
U kunt notities in de annotatieweergave van het notitiegebied zo instellen dat ze zich gedragen als watermerken in modellen. U kunt de watermerken weergeven onder de modelgeometrie of bovenop de modelgeometrie, met opgegeven transparantie.
Wanneer u een notitie instelt op Watermerk, kunt u deze alleen selecteren als Notitiegebied de actieve annotatieweergave is.
Een watermerk maken in een onderdeel of merk:
Bovenop geometrie | Achter geometrie |
Hallo Gerald en bedankt.
Ik heb deze oplossing geprobeerd, maar de tekst blijft niet staan als deze eenmaal is geconverteerd naar STEP.
Vriendelijke groeten.
Voor de stap heb ik mijn logo als een 3D-onderdeel en ik integreer het in de assemblage => ik zet het hele ding om in een onderdeel en behoud alleen de buitenvlakken , zodat het niet meer kan worden gewijzigd
Hallo
Waarom maakt u geen nepstuk met uw bedrijfslogo en naam in uw boekenkast en integreert u het naar eigen inzicht in uw assemblages.
Hallo ac cobra 427,
Ik heb erover nagedacht, maar dit onderdeel, eenmaal omgezet in een STEP, kan worden gewijzigd.
@ Samos024 als het een onderdeel ja het is ingewikkeld, en het vereist de manip om een set te maken waar het onderdeel en het logo zijn in.
Dan is het een kwestie van dit hele ding in een kamer opslaan en alleen de buitenkant behouden, het verandert in een oppervlak ... En daar om aan te passen is het een SolidWorks ++ niveau
Hallo
Een andere oplossing is om een materiaalverwijdering in uw assemblage te creëren.
Als u het concept nog verder doortrekt, kunt u een boekenkastfunctie creëren die u op het laatste moment aan uw assemblage toevoegt.
@Pierre S
Ik valideer in extrusiemodus vanuit een blok, een beetje zoals het plakken van een sticker.
Hallo, het STEP-formaat draagt de geometrie (deze geometrie kan in elke CAD-software worden gewijzigd, vooral met de zogenaamde impliciete ontwerptools (verwijdering van te dikke vlakken, verplaatsen, enz.).
Het stapformaat kan ook zogenaamde PMI's bevatten (3D-dimensionering, materiaallabel, enz.)
Ik weet niet of SW deze informatie opslaat (voor CATIA heb je een specifieke module nodig om het in een STEP-bestand te schrijven en te lezen.
Aan de andere kant kunnen e-tekeningen de afmetingen of annotaties die in het .sldprt- en .edrawings-bestand zijn gemaakt, opnieuw lezen.
Hallo
Pierre S en Gerald Ik hou van je oplossing, helaas is het een deel van sw dat ik nog niet onder de knie heb, dus als je een voorbeeld had, ben ik nemer.
En dus kon ik het koppelen aan de oplossing van Gerald door er een stuk van te maken.