Hallo, ik heb zojuist Draftsight op mijn macbook pro geïnstalleerd en wil de Autocad-interface vinden, maar dat kan ik niet (zie bijlage)... Is er een goede ziel die mij zou kunnen helpen?
Bij voorbaat dank!
capture_decran_2019-03-21_a_12.24.00.png
Hallo, ik heb zojuist Draftsight op mijn macbook pro geïnstalleerd en wil de Autocad-interface vinden, maar dat kan ik niet (zie bijlage)... Is er een goede ziel die mij zou kunnen helpen?
Bij voorbaat dank!
Hallo
Om terug te keren naar de klassieke interface, selecteert u deze eenvoudig in het vervolgkeuzemenu linksboven (zie bijgevoegde afbeelding).
Hallo Philippe,
Bedankt voor je antwoord, maar ik ben op zoek naar de meest recente Autocad-interface, niet de oude, ik begrijp het niet, want ik heb niet eens de DS linksboven (zie PC). Ter info: ik heb Draftsight BETA 2019.
Inderdaad, te veel verschil tussen onze twee versies.
- Ik gebruik Windows en jij Mac OS
- Ik zit in de 2018-versie en jij in de bètaversie van 2019 (een versie met mogelijke bugs en misschien niet alle beschikbare functies)
Hallo, ik kan draftsight 2020 niet op mijn mac installeren met het serienummer. Is het iemand gelukt? Ik heb de 2020-versie gedownload die mijn 2019-versie heeft overschreven en ik kan niets meer doen....
Ik ben een beetje in paniek omdat ik ermee werk en ik zit midden in de lockdown.
Bij voorbaat dank!!