Hoi allemaal
Ik ben op zoek naar een cilinder/cilinder kruising in plaatwerk, met een vierkante tot vierkante montage. De diktes mogen niet dunner worden. Ik heb verschillende manieren geprobeerd, maar het verwijderen van materiaal komt nooit tot wasdom...
Bij voorbaat dank
Groeten TC
capture.png
Goede evening@Thibcapelli
Kun je je asm posten met de twee stukken (met pack en Go) dat we kunnen zien waar het probleem is. Omdat er niets zichtbaar is op de bijgevoegde afbeelding.
Vriendelijke groeten
1 like
Goedenavond
Wat mij betreft; Uw onderdelen zijn niet gemaakt van plaatstaal omdat ze niet open zijn in de hoogte, wat ontwikkeling en realistische materiaalverwijdering voorkomt. Uw huls moet open en uitvouwbaar zijn om deze verwijdering correct uit te voeren.
Goedenavond
Bijgevoegd is de aansluiting
Om dit te bereiken, kan alleen een buislasersnijder hetzelfde doen. Bij plaatwerk gebeurt het snijden loodrecht op de zijwand, terwijl dit bij lasersnijden op een buis anders gebeurt.
Ik laat het aan onze maestro @ac cobra 427 over ;-)
Vriendelijke groeten
tube_asm_vue_exter_2020-10-13_19_54_43-window.zip
1 like
Als beide buizen worden gesplitst met een kleine extrusieverwijdering, dan is het mogelijk om de buis af te wikkelen met een plaatwerkfunctie. Daarna beheert SW de bek van de wolf (meestal houdt hij de binnenrand van het buisje). Bij dit principe staat het snijden loodrecht op de as: het kan worden uitgerold in plaatwerk en kan worden gesneden in een 2-assige laser voor het snijden van buizen.
1 like