Hallo gemeenschap,
Ik wil graag mijn gewone verbeteren door het standaardinterval te wijzigen wanneer u een onderbroken weergave uitvoert.
Standaard stelt SolidWorks deze in op 10 mm. Ik wou dat het 3 was. (zie bijgevoegde afbeelding)
Weet u hoeveel u deze parameter kunt aanpassen?
Bij voorbaat dank
Fred.
sans_titre.png
Hallo
Als je naar de documenteigenschappen gaat, kun je deze waarde instellen. Als de modellering niet werkt wanneer u een andere tekening opent, moet u deze rechtstreeks in het tekeningmodel opslaan.
Kanton Gauthik
valvueinterrompue.png
2 likes
Hallo
Je moet naar tool==>optie==>eigenschappen van het document==> wrap==> weergave van de afbreeklijnen en waar er 10mm is, moet je 3mm plaatsen
intervalle_vue_interrompue.jpg
2 likes
Hallo Gauthic67 :-)
Zelfs als het werkt en je wilt er toch 3 hebben in plaats van 10, je moet doen wat je zegt
""" je moet het direct in het tekensjabloon opslaan """ Anders moet je bij elk nieuw document de waarde gaan wijzigen, wat een beetje lastig is.
Vriendelijke groeten
1 like
na het wijzigen zoals beschreven wordt het opgeslagen in de instellingen van Solidworks... Ik heb getest door Solidworks opnieuw op te starten en vervolgens mijn pc en in beide gevallen bleef het...
1 like
Bedankt AC cobra
Het blijft als het dezelfde gespaarde munt is. Maar als het een nieuw onderdeel is, neemt het de variabelen van het model in beslag, d.w.z. 10 mm in het geval van Frédéric
1 like
Hallo allemaal
Dank u voor uw hulp.
Aan de andere kant moest ik mijn sjablonen voor achtergrondplannen opnieuw registreren.
3 likes