Uitvinder - verander onderdelen op een tekening

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met updates over een van onze producten, ik heb een nieuwe definitie gemaakt van een complex gietonderdeel. 
Om dit te doen, opende ik het te verbeteren deel, ik 'bewaarde als' onder een andere naam, ik bracht wijzigingen aan, valideerde mijn wijzigingen.
Nu zijn we hier, we veranderen van leverancier om ons deel te maken en plotseling begin ik met een tekenindex van revisie 0.
Als ik de tekening van het originele deel neem, kan ik hem niet zeggen dat hij in plaats daarvan het andere deel moet nemen. Ik zou niet willen dat ik de hele tekening opnieuw moet maken omdat het lang is.

Ik weet niet hoe ik het moet doen.

Bedankt voor je hulp

PM

Hallo 

U moet naar het menu "Beheer > Bewerken > Vervang de verwijzingen van het sjabloon" gaan

In het Engels: "Modelverwijzing beheren>wijzigen>vervangen"

Lente:

http://forums.autodesk.com/t5/inventor-general-discussion/change-part-reference-in-drawing/td-p/3767304

2 likes

Hallo

Dus toen ik dit soort problemen had,

Ik was aan het "sleutelen" met dit:

- Ik verhinderde dat Inventor het basisdocument kon oplossen, ik veranderde gewoon de naam van het onderdeel (bijvoorbeeld als ik een plan "chassis.idw" had dat betrekking had op het onderdeel "chassis.ipt", veranderde ik de naam van het onderdeelbestand in "chassis.1.ipt", dus Inventor kon bij het openen van de idw het referentieonderdeel niet vinden en opende een venster "Links oplossen", Toen klikte ik op mijn nieuwe stuk en dat was het! )

Nou, als je meer uitleg nodig hebt, aarzel dan niet, ik ben inderdaad een beetje rommelig.

Welnu, ik valideer de .PL oplossing die ik niet kende en die veel eenvoudiger is

2 likes