Ik zou graag een schets willen maken om een oneindig aantal onderdelen te kunnen genereren (door alleen de afmetingen te veranderen).
Alles lijkt te werken, maar ik heb het volgende probleem:
In sommige gevallen moeten de afmetingen worden omgekeerd om er als volgt uit te zien:
Om deze schets te maken, moest ik de hele schets opnieuw opbouwen, als ik alleen de 22 mm rib omkeer, krijg ik dit:
Ik heb verschillende manieren geprobeerd om de richting van de straal "om te keren", helaas heb ik geen oplossing.
Heeft iemand een oplossing of een idee? Ik herinner u eraan dat deze schets moet worden gegenereerd door een Excel-bestand (in ieder geval de afmetingen).
1 - is om op zo'n manier te citeren dat er altijd een positieve kans is, indien mogelijk, anders loopt SW het risico verloren te gaan. (daar ga je een keer naar links, een keer naar rechts van je referentielijn)
2- Doe je vakantie niet in de schets, maar daarna zal je verlof altijd goed zijn qua oriëntatie.
Zie mijn voorbeeld met een eenpersoonskamer met 2 opstellingen.
Het probleem is dat ik op een gegeven moment onder ogen moet zien dat het uit is. Het is echter niet mogelijk om ze uit te voeren nadat de sweep is uitgevoerd.
Je zou je hele schets zonder citaat moeten tekenen, dan al je stralen erin moeten doen en een stip in het midden van elk deel van de planken moeten plaatsen, dan kun je de maat naar wens bepalen.