In feite is mijn vraag gericht aan de mensen die deelnemen aan deze bijeenkomst. Mijn bedrijf zorgt voor niets en ik wilde weten of er iemand is die weet hoeveel hij moet regelen???
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden Met vriendelijke groet Manu67
Het SOLIDWORKS Development-team wil belangrijke klanten uitnodigen om deel te nemen aan een SOLIDWORKS 2017 werk- en testsessie.
We nodigen u graag uit om deel te nemen naar aanleiding van de professionele en constructieve feedback die u met ons heeft gedeeld.
Dit evenement stelt u in staat om:
Ervaar als eerste de nieuwe functies van SOLIDWORKS 2017 met uw bestanden en workflows. U heeft de controle over SOLIDWORKS 2017 en behoudt de controle over uw gegevens.
Ontmoet en werk samen met mensen uit Development.
Deel uw feedback om de release van nieuwe functies in SOLIDWORKS 2017 en toekomstige releases te beïnvloeden
Voor SOLIDWORKS zorgt dit ervoor dat de nieuwe versie kan worden blootgesteld aan meer gegevens en werkwijzen die in de productie worden gebruikt om de kwaliteit te verbeteren en feedback van klanten te krijgen over wat er nieuw is.
In de praktijk :
Locatie : de campus Dassault Systèmes in Vélizy (Immeuble Terre Europa 1 A 3 ; 1 rue Jeanne Braconnier, 92360 – Meudon La Forêt : kaart)
Datum : van 05 tot 07 juli, u kunt deelnemen aan een of meerdere dagen.
SOLIDWORKS zorgt voor accommodatie en maaltijden
SOLIDWORKS biedt werkplekken en toegang tot mensen in het ontwikkelingsteam.
Het voorlopige schema is bijgevoegd.
Je neemt je bestanden mee op een USB-stick of draagbare harde schijf en blijft erbij
Om deel te kunnen nemen, hoef je me alleen maar te vertellen:
De naam van de deelnemer(s)
Hun e-mailadres(sen)
Hun telefoonnummer(s)
Het adres van uw bedrijf
De gekozen datum(s)
Als er voor accommodatie moet worden gezorgd
Aangezien het aantal plaatsen beperkt is, nodig ik u uit om zo snel mogelijk bij mij terug te komen. Ik blijf tot uw beschikking voor meer informatie.