J-22 grote uitdaging Lynkoa!

Nog maar 22 dagen te gaan voor het einde van de Lynkoa challenge met als thema de vliegende objecten uit je kindertijd!! Er zijn 5 voorstellen gedaan, wie is de volgende? Ter herinnering: er zijn een drone, een gamerpakket (muis, toetsenbord en headset) en een A3-printer te winnen! 

Voor inspiratie voor het weekend, check de B-2 Spirit Bombers Land, een prachtige @engineering creatie! 

Om uw creatie in te dienen en de voorstellen van de leden te zien, klik hier 

Aan je muizen!  Fijne dag allemaal, 

Coralie :)

2 likes

Hallo Coralie

De druk neemt toe! Poef poef poef het wordt moeilijk om op tijd klaar te zijn.

Oh tijd! Onderbreek uw vlucht.

Misschien maakt Obi Wan van ons de Russische  concordov ;-)  en dat hij bij voorkeur een crashtest doet op Le Bourget ;-) ;-)

2 likes

Hallo @Zozo_mp 

Geen paniek, je komt er wel!  :)

En misschien zijn het uw voorstellen die tentoongesteld zullen worden in Le Bourget...!! Vingers gekruist;)

Goedenavond @Coralie 

Nou, ik heb mijn aanzoek gepost!     poef poef poef!

Onvolledig voorstel omdat het project nog niet helemaal af is, maar dat normaal gesproken wel zal zijn op de noodlottige datum.

Aan de andere kant! geen mogelijkheid voor andere deelnemers om de bijgevoegde documenten te zien, bijvoorbeeld de verklarende PDF, video, enz...

Voor de video heb ik de PB even omzeild door op mijn youtube-kanaal te posten. (zie opmerkingen bij het voorstel)

Vriendelijke groeten

1 like

Ik bewonder de voorstellen, de keuze zal moeilijk zijn voor de jury.

Felicitaties aan de deelnemers

2 likes