Ik heb hulp nodig bij het maken van dit stuk

Ja!

Gezien de vele verzoeken in MP voor degenen die de 2018-versie niet hebben, heb ik een slowmotion voor je gemaakt.  :-)

Merk op dat bij deze methode twee onderdelen worden gemaakt met een minimaal aantal fiches.

Ik reageer in ieder geval volledig op het verzoek van @Souleyb , omdat ik hem de bestanden geef waarmee hij een goed cijfer kan halen bij zijn leraar.

(als deze laatste geen hartaanval heeft)

Vriendelijke groeten

Wie is de snelste met MEP inbegrepen (klik hier om alles te weten te komen over de 3F-methode = Fail Fast, Succeed faster)

Hou vol als een gek

Ik zou graag de bestandsgrootte van uw onderdelen willen weten

Vergelijken volgens de gebruikte procedure

@+;-)

3 likes

Hoi gt22

184 KB in zware uitvoering :-)

2 likes

PRT = 119 KB (SW 2016)

3 likes

alle software gecombineerd, 0 KB :D

3 likes

Tenminste voor de wetenschap, mijn bestand is 90 kb en 7 minuten omdat ik probeerde het bestand zo zwaar mogelijk te maken... :)

Fijn weekend

1 like

@G is voor mij het beste voor nu ;-)

1. @ G           =  90 KB
  2. @ olivier 42 = 119 KB
  3. @ Zozo mp  = 184 KB
3 likes

Voor de lol, door "een SW-truc te gebruiken (waarvan ik het geheim heb ...)"

dezelfde PRT, zonder iets in de bouwboom te veranderen of iets te verbergen = 107 KB

"Moge de duistere kant heersen over de melkweg... "

1 like

Voor mij is de beste en in alle eerlijkheid degene met de meest trouwe kleur

;-)

4 likes

Ja, maar het duurt langer... maar geen ruimte meer ;)

capture.png
2 likes

Jammer voor mij voor de kleur, want ik wilde laten zien wat je niet moet doen in design

Ik zie vaak in stukken die bij mij binnenkomen een veelheid aan functies die nutteloos zijn omdat mensen hun leven ingewikkelder maken of super rommelig zijn in hun ontwerp

En dan, als de sollicitant het stuk dat ik had gemaakt nog steeds gebruikte en zijn leraar hem vroeg om uit te leggen waarom al deze puinhoop interessant zou zijn geweest, om te zien wat de sollicitant had kunnen antwoorden.

Goed WE

De eerste poster is blijkbaar nog steeds niet terug van vakantie!

Hallo allemaal,

Te sterk het delirium voor een slecht toneelstuk en daar komt nog bij dat de jongere die de vraag plaatste geen teken van leven meer geeft... Zodra ik thuiskom, maak ik het toneelstuk om mee te doen... ^_^

6 likes

Ik nam 5 minuten voor 100kb

piece_delire.jpg
2 likes

@ac Cobra 427: heb je de raakranden niet zichtbaar in je 3D?

Als gevolg hiervan had ik het stuk vroeg in de ochtend gedaan "niet erg wakker", snuffel snuif...

Maar de grootte van het onderdeel is niet significant, want afhankelijk van of we de afzonderlijke functies gebruiken (afschuining, afschuining, gaten), stelt het ons in staat om de waarde te wijzigen of de functie in een verwijderde staat te zetten, of het ontwerp te wijzigen, enz...

anders denk ik dat we dit bericht "in de vergetelheid" moeten laten vallen...

EDIT: Maar de echte belangrijke vraag van dit onderwerp is: wat betekende @ludo.mai ... ????

3 likes

Helemaal met je eens @olivier42. Dit is mijn cheat om het bestand te verlagen naar 90kB, ik heb geen enkele boorfunctie gebruikt:) Ik heb alleen extrusies of omwentelingen gedaan (shame on me, maar ik dacht dat het de vijl misschien zwaarder zou maken!? Ik had ook afschuiningen gemaakt in de schets, enz...) Hoe dan ook, het was leuk 5 min.

Fijne dag allemaal

3 likes

het is grappig, ik heb het opnieuw gedaan in 5 functies, en door het bestand te openen, op te slaan en vervolgens te sluiten, verandert de grootte: 88 / 92 / 107 KB ... bizar...

En zoals de laatste zin van een Mangalore (voor de 88 kb) zou zeggen: "voor de eer... "

;-)

2 likes

@Olivier42, ik had zelfs een opmerking achtergelaten over het feit dat er op dat moment geen schoolvakanties meer waren en toen realiseerde ik me dat de post oud begon te worden (ik begrijp trouwens niet waarom het bovenaan de laatste activiteiten stond).

Ik wilde mijn bericht corrigeren en in het midden zei ik tegen mezelf "pfff, het is het niet waard" en ik liet mijn bericht leeg omdat ik nog steeds niet heb gevonden hoe ik een bericht kan verwijderen.

Daar heb je het, de realiteit is minder cool dan de uitleg die Zozo_mp :(

4 likes

Deze vraag zorgt eindelijk voor een buzz!  ;)

8 likes

Oh pfff, iedereen vroeg zich af wat er met je was gebeurd Ludo.May

We maakten ons zorgen, dat alles...

... Laten we proberen dit onderwerp nu te ontbuzzen...

PS: Ik maak van de gelegenheid gebruik om Clémentine te vertellen dat ik een pm heb gestuurd voor een vraag op mijn profiel.

Hij zal er uiteindelijk in geslaagd zijn om mensen aan het werk te krijgen ;-)

4 likes