Ik heb hulp nodig bij Catia

Hallo aan jou;
Ik heb zojuist de CATIA-software voor studenten gratis geïnstalleerd met de code: CATIA4FREE18 door Desault Systeme, ik heb de stappen gevolgd die zijn opgelegd door de installatiehandleiding, alles gaat goed, maar net wanneer ik Catia start, worden er verschillende foutmeldingen weergegeven die zeggen dat je deze licentie niet hebt (terwijl ik wel een licentie van een jaar heb) en Catia start normaal Er is geen probleem, maar wat je stoort zijn haar foutmeldingen ( +20 foutmeldingen).

Help me alstublieft

Hallo

Kun je ons daar meer over vertellen? Als je zegt

""" gratis met de code: CATIA4FREE18 door Desault Systeme, """ was dit gedownload van de Dassault Système-site of van een van de vele sites die gratis nep-items aanbieden.

Voor studentenlicenties zijn er controles van Dassault CATIA (hetzelfde voor Solidworks) en over het algemeen is het geen eenvoudige download die voor iedereen op www.pourrinet.déconne.com

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Alle uitleg en te volgen stappen worden HIER uitgelegd.

Vriendelijke groeten

2 likes

Zozo_mp
Ja, het is een officiële site, ik heb net Dassault Système verkeerd gespeld, waarschijnlijk een amateurfout ,
Hier is de link: https://academy.3ds.com/fr/software/catia-v5-edition-etudiante

D.Roger
Ik volgde zijn stappen, ik heb zelfs de installatie opnieuw gedaan om er zeker van te zijn dat ik geen stap vergeet... maar helaas start CATIA V5 normaal en zijn er nog steeds deze foutmeldingen.

Hallo

Is het mogelijk om screenshots van deze foutmeldingen te krijgen?

Vriendelijke groeten

D.Roger
Ja natuurlijk!

croquis.png

Dit is wat er staat op pagina 33 van de installatiehandleiding van de studentenversie (zie de link hierboven):

Laten we eens kijken of het daar vandaan komt, aangezien uw foutmeldingen eindigen met ".prd".

Vriendelijke groeten

2 likes

Het werkt;

Om de waarheid te zeggen, ik dacht dat het bestand dat je stuurde ik had het al gelezen compleet , maar dat deed ik niet

Het werkt echt, bedankt dat je me hebt geholpen.