Ik heb dit bericht dat mij een paar keer verscheen "de huidige bewerking kan niet worden onderbroken of het document is op dit moment niet toegankelijk" het probleem Ik heb toegang tot niets Ik zie mijn assemblage Ik kan van raam naar raam gaan, maar onmogelijk om iets te doen (opslaan, Raak de functies aan, de opties, de schetsen....
Op de 2016-versie, maar hij deed het ook bij mij op de 2015.
Waar zou dit probleem vandaan kunnen komen? wetende dat hij ingrijpt als ik onderdelen invoeg?
De bestanden zijn lokaal (één schroef met meerdere configuraties), het probleem is dat mijn collega's die hetzelfde bestand op hun machines hebben, dit probleem nog nooit hebben gehad.
Het bestand is geen STEP of iets anders, het is een onderdeelbestand, import in de zin van het invoegen van componenten in de assemblage.
Versie 2016 SP3
Up-to-date stuurprogramma's
@ Pascal, nee, het is echt als ik het invoegen voor wie waarom zet het alles in grijs uit en zodra ik probeer te klikken zet dit bericht naar mij.
Omdat het een bestand is met verschillende configuraties, moet het zijn omdat je een venster hebt om de configuratie te kiezen die op het scherm moet verschijnen.
Dit venster kan zich op de achtergrond bevinden of volledig buiten het scherm.
Controleer of deze niet achter je SOLIDWORKS-raam staat.
Als het zich buiten het weergavegebied van het scherm bevindt, moet u de weergave-instellingen van SW resetten (maar ik weet niet hoe ik dit moet doen)
Je kunt mijn tutorial proberen om de instellingen terug te zetten naar 0 met mijn tutorial (we kunnen teruggaan, maar we zijn er in ieder geval zeker van dat het niet afkomstig is van de SolidWorks-configuratie):