Ik verloor onder, Solidworks 2014, de rotatie van het uitzicht met behulp van het wiel

Hallo

Is het na een Solidworks-update, of ineens door het starten van de software?

Kijk nu al of in de Systeemopties/Optins/View de muissnelheid is ingesteld op langzaam in plaats van snel

Hallo

Het gebeurde van de ene op de andere dag. Misschien is mijn configuratie gewijzigd tijdens het werken aan bestanden vanaf een andere computer?

Hallo

Ik ging net naar Option / Systeemopties / Weergave, maar de muissnelheid is ingesteld op half langzaam - snel.

In ieder geval bedankt.

Domme vraag, het is niet de schakelaar van het wiel die dood is?

edit: test met een pdf-bestand van meerdere pagina's bijv. of een ander prog.

4 likes

Zelfde vraag als @opiep27,

Misschien is het materiaal? Heb je het geprobeerd met een andere muis met een wiel?

3 likes

Hallo

Probeer een andere muis, je weet meteen of het probleem bij de muis of de software ligt!

3 likes

Hallo, hier is een goed idee dat niet bij me opkwam! Omdat ik niet weet hoe ik de schakelaar van het wiel moet testen, zal ik proberen een andere muis te vinden om een test uit te voeren. Bedankt

1 like

Hiermee opent u een PDF-bestand van meerdere pagina's.

Klik op je wiel, je zou sneller door de pagina's moeten kunnen scrollen door ingedrukt te houden.

Of een slechte grap van een collega... !!

1 like

Wees ook voorzichtig met de muisstuurprogramma's, het is mij al overkomen...

Hallo

Als dit slechts op één stuk gebeurt, is het mogelijk dat het "ronddraaien op het podium" is dat is aangevinkt in de opties. Om het te verwijderen, klikt u met de rechtermuisknop op de scène en klikt u er opnieuw op (zie screenshot).

Controleer anders in de muisopties of het wiel de definitie "middelste knop" heeft die is geselecteerd en het zal terugkeren naar hoe het voorheen was.

Fijne dag

souris.jpg

Bijgevoegd is een screenshot om de definitie van het wiel te laten zien

souris.jpg

En ja, de schakelaar van mijn muis is defect. En dan te bedenken dat ik al dagen zoek ben zonder succes... Ik schaam me een beetje dat ik er niet aan heb gedacht. Fijne dag allemaal.

1 like