Het zicht is afgesneden en ik kan het niet volledig krijgen.
1.jpg
Hallo
Wat is de versie van solidworks en de versie van het service pack? Welke pc-configuratie heb je?
Gezien het aantal tabbladen dat je onderaan kunt zien, lijkt het veel op een grafische bug vanwege een gebrek aan geheugen, maar ik kan het mis hebben.
Fijne dag voor jou.
Hallo, ik gebruik SolidWorks 2018, ik heb de Windows 10-configuratie.
De versie van het service pack? Waar vind ik dat?
Hallo
Voor de service pack versie, in "help" dan "over Solidworks" (zie bijgevoegde afbeelding). Voor de PC-configuratie wilde ik het hebben over de processor, het geheugen en de grafische kaart.
Fijne dag.
Service Pack = SP 5.0
processor = intel(R) Core(TM) i7-7700K CPU @ 4.20GHz
RAM = 32,0 GB
Grafische kaart = NVIDIA Quadro P2000
Hallo @e.poncet_1
AMHA het is geen bug en hoe dan ook, het heeft niets te maken met de harware-configuratie.
De weergave van een weergave gebeurt met verschillende beperkingen.
Allereerst moet u weten dat een weergave wordt begrensd door het volume van het object plus een marge (de gestippelde rechthoek die het object omringt + een bijna onzichtbare witte marge.
Je moet zien wat je op je achtergrond hebt, vooral voor de ruimte die het zeer grote getal vijf inneemt.
Als het kader in het gebied van dit nummer erg groot is, kan het bovenop het beeld van het object komen.
Een beetje zoals wanneer je in veel software zegt dat deze afbeelding bovenop of achter die ene staat.
Kunt u deze punten alstublieft controleren.
Vriendelijke groeten
Hallo
Zozo_mp, als het gerelateerd is aan de oppervlakte van object nummer vijf (bijvoorbeeld), dan zouden we door het verplaatsen van de 3D-weergave het verborgen deel moeten zien verschijnen.
E.poncet_1: Kun je deze test doen (sleep je 3D-weergave om te zien of het ontbrekende onderdeel verschijnt)?
Fijne dag voor jou.
Hallo @Rim-b ;-)
Je hebt gelijk, tenzij, zoals ik uitleg, "afbeelding nr. " in het scherm boven de afbeelding van het object staat.
Ja om naar beneden te slepen ;-)
Er is echter iets dat me verontrust, want normaal gesproken is het licht gestippelde kader altijd gelijk aan het object, lijkt het mij, maar hier heeft het het niet.
Omdat het blijkbaar een exploded view is: dit zou alles verklaren omdat de Europarlementariër het volume van het niet-ontplofte object en helemaal niet het geëxplodeerde object beschouwt als vervanging van het beroemde licht gestippelde frame. Als we de ontplofte tijdelijk zouden verwijderen, zou dat mijn suggestie moeten bevestigen ;-)
Vriendelijke groeten
Hallo
Zou er geen bijsnijden van het uitzicht zijn?
Vriendelijke groeten.
Hallo
Allereerst dank ik u voor uw antwoorden.
Ik veeg naar beneden en het verandert niets, maar als ik de burst verwijder is mijn hele stuk zichtbaar.
Op de achtergrond van het plan is het getal 5 geen beeld maar een notitie en daarom is er geen overloop van beeld die de uitbarsting zou kunnen doen verdwijnen
En nee, er is geen bijsnijden van het uitzicht.
Vriendelijke groeten
Hallo @e.poncet
Dat is wat ik eerder zei (omdat het blijkbaar een exploded view is: het zou alles verklaren omdat de Europarlementariër het volume van het niet-geëxplodeerde object beschouwt en helemaal niet het geëxplodeerde object)
Dit lijkt te zeggen dat MEP alleen wordt gedaan vanuit het ASM met al deze positioneringsbeperkingen. Wat je wel kunt doen is spelen met het formaat van het vel, bijvoorbeeld een A0, en ook op de schaal in de MEP.
De schaal in de MEP verandert niets aan de afmetingen van de objecten, maar alleen aan hun weergave op het scherm (zoals uitzoomen)
Vriendelijke groeten
Hallo
Heeft u geprobeerd dit lid van het Europees Parlement op zichzelf opnieuw te doen, in een nieuw bestand, om te zien of het probleem er nog steeds is?
Fijne dag voor jou
Nee, ik zal het proberen
Dank u hetzelfde