Ik heb een probleem met de ontwikkeling van een ovale huls op een ronde huls.
De ontwikkelde toestand van het onderdeel is onwaarschijnlijk, het kan niet eindigen in een punt bij de assen.
We zouden een curve moeten krijgen.
deel 2.sldprt
Ik heb een probleem met de ontwikkeling van een ovale huls op een ronde huls.
De ontwikkelde toestand van het onderdeel is onwaarschijnlijk, het kan niet eindigen in een punt bij de assen.
We zouden een curve moeten krijgen.
Ongevouwen ronde plaatwerkplaten hebben een vlakke nodig.
Voor het overige citeer ik @Bart:
Een sreen van de kamer zou verstandiger zijn geweest, we hebben niet allemaal dezelfde versie van het logboek of zelfs hetzelfde logboek
Het is dus niet gemakkelijk om je + info te geven
Welke versie van solid heb je?
op SW 2015 zijn we nu in staat om een vorm te ontvouwen met o.a. 2 loodrechte rondingen
@+ ;-))
Ja, een foto zou goed zijn.
Voor degenen in een andere versie, en degenen die geen tijd hebben om het onderdeel te visualiseren =)
Het is een ovale buis, aan de ene kant recht gesneden en aan de andere kant voorbereid om op een ronde buis te docken.
Kameraden @gt22 en @Bart, om SW-bestanden van toekomstige versies te bekijken, heb ik altijd de nieuwste versie van eDrawing op mijn computer. Het stelt me in staat om ze in ieder geval te visualiseren, zelfs als ik ze niet kan gebruiken!! :)
Bewerken met afbeelding ;)
met de def @ Benoit
U kunt de offset van uw stiksels en de hoek ervan wijzigen
evenals de secties van de 2 buizen
Het is ook mogelijk om de geometrie van de secties te wijzigen
en laat de uitgevouwen van elke buis
bijvoorbeeld voor de haalbaarheid, zie bijlage SW 2012
@+ ;-))
@gt22 een .sldasm helemaal alleen ...? Een .zip van montage en onderdelen samen alstublieft
@gt22 wat is de coin4?
kom op een vraag @gt22 ... uh hoe doe je het om in hetzelfde scherm de 4 juiste gezichtsweergave op trimetric te hebben?
Nou dan @Gerald, weet je dat niet? ;)
Boven in het afbeeldingsvenster. Of door op de spatiebalk te drukken.
:)
@benoit ... EN LAAG NEE! Ik wist het niet. Dit is het probleem van de autodidact: de meest elementaire functies worden vaak op de proef gesteld.
@ Gerald kamer 4 is dat dal
Het was het begin van een onderzoek om het probleem op te lossen
om in 4 schermen te hebben, neemt u oriëntatie van weergaven 4 frames
En u selecteert de weergaven in elke weergave via de juiste tool
Je weet alles
@+ ;-))