Hallo
Om de zaken te versnellen, zou ik graag het PDM-logo in het taakvenster van SolidWorks 2019 willen plaatsen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, heb je een idee?
Vriendelijke groeten
Hallo
Om de zaken te versnellen, zou ik graag het PDM-logo in het taakvenster van SolidWorks 2019 willen plaatsen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, heb je een idee?
Vriendelijke groeten
Hallo
Allereerst moet u de PDM-add-in (tools-> add-in) activeren en activeren bij het opstarten
Als het menu daarna niet aanwezig is in het taakvenster: klik met de rechtermuisknop op een bestaand deelvenster en pas het aan.
In de hoop dat ik de vraag begreep en hielp.
JB
Hallo JB,
Dank u voor uw snelle feedback.
Het is bij de eerste stap dat ik vastloop. In tool -> add-in heb ik de PDM niet weergegeven.
Vriendelijke groeten
Hallo
Heeft u een licentie als bijdrager of redacteur?
Omdat alleen de Editor-licentie u dit toestaat.
Hallo Dominique,
De licentie is inderdaad een EDITOR en ik heb nog steeds geen SOLIDWORKS PDM weergegeven in de add-ins.
Vriendelijke groeten.
Hallo
Naar mijn mening zou een reparatie/herinstallatie van PDm het probleem moeten oplossen.
De aanvulling is zeker slecht geïnstalleerd.
Hallo
Als je solidworks en PDM hebt geïnstalleerd met verschillende licentieservers (zoals ik, aangezien solidworks er was vóór de PDM-server)
U moet de PDM-client-invoegtoepassing apart op de machine installeren en deze zo de server laten zien.
maar de eerste vraag is: "Heeft u zicht op de lokale kluis op uw C: harde schijf ?
Hallo heren,
g.casters, ja ik heb wel zicht op de lokale trunk op mijn C harde schijf.
Vriendelijke groeten.
Hallo
Misschien een probleem met het taakvenster.
Heb je geprobeerd de installatie van solidwoks te initialiseren?
Hier is de procedure
CDLT