Ik kan niet bij het plaatwerkgedeelte, heb je een idee?

Is dit een oplossing die natuurlijk beter verdeeld is?

Ik denk dat de 2e weergave is de ontwikkelde.

Voor de "gevouwen" weergave is er niets, a priori ingewikkeld: een cirkel aan de bovenkant (dus diameter), een langwerpige aan de onderkant (dus diameter+afstand) en een afstand tussen de twee, vergeet de dikte en eventuele "vouw"-parameters niet.

2 likes

Aan de andere kant, in de werkplaats, hallo het kraken als het niet voor elke vouw en van een enkele referentielijn is gedimensioneerd om de opeenstapeling van maatverschillen te voorkomen

Lasersneden graveren vaak niet (het maakt gaten of onregelmatige lijnen).

ZZ

Hoi @ corentin

in welke SW-versie zit je?

kun je je stuk plaatsen?

@+ ;-)

Hallo

Wat mij betreft, dit stuk is onmogelijk te maken bij het schetsen in de staat. Het moet in twee delen worden gedaan.

2 likes

En nadat u het in twee delen hebt gedaan, kunt u schroeven in de MEP beter beluchten

1 like

Eens met @ac cobra Het onderdeel gaat niet door de buigmachine, het hobbelt aan de bovenkant en bovendien moet je alles op een pad doen.

Voor de fabricage kun je beter een overtreksjabloon maken.  Om met een punt (zoals in de luchtvaart) of potlood de overtreklijn te maken die voor het schetsen zal worden gebruikt.

1 like

@gt22 ik ben in SW 2019

pieces_dadaptation_2.sldprt

@ allemaal

Ik heb net de kamer geopend Versie 2019

Mijn indruk van het feit dat de trechter is gemaakt met overgangsvouwen van twee schetsen, de Cilinder en de langwerpige vorm. Het lijkt niet mogelijk om de afmetingen voor het kraken automatisch te hebben. Ik kan het niet doen op het uitgevouwen stuk.

Ik weet dus geen oplossing (die zeker bestaat) om de ribben voor de beet op een andere manier te hebben als je ze met de hand aangeeft. Vanuit één enkele opslagplaats.

Ik heb twee afbeeldingen in het ZIP-bestand bijgevoegd

@Corentin

Wees voorzichtig, je hebt een fout op de centrale vouw die onmogelijk te maken is als deze wordt getrokken. Maar omdat het erg klein is, moet je het gewoon anders prijzen voor de werkplaats.

Wat vind je van mijn suggestie om een overtreksjabloon te maken

Hoe kunnen we je anders helpen dan wat we hebben gezegd

Vriendelijke groeten

piece_adaptative_2_vues.zip
1 like

Uw hoekafmeting moet worden omgekeerd, voor vouwen dimensioneren we normaal gesproken de hoek binnen de vouw en daar  met 5° de hoek en bijna gesloten, terwijl voor het kraken het nauwelijks vervormd is, dus gebogen op 175°.

Bedankt allemaal, je hebt me veel geholpen, maar mijn vraag over de beoordeling ging vooral over de ontwikkelde