Ik kan mijn downloads niet zien

Hallo

Gebruik je internet explorer of chrome?

In Chrome is er een paneel onderaan de pagina dat verschijnt, klik gewoon op het bestand.

Hallo

nee, ik ben op Mozilla firefox

Hallo @ Brigitte

Over welk type download heb je het?

als u onderdelen downloadt die zijn gemaakt met een versie die hoger is dan de SW-versie die op uw pc staat

Het is volkomen normaal

U kunt een versie van hetzelfde jaar of lager openen

maar je zult nooit in staat zijn om een hogere SW-versie te openen

Als u bijvoorbeeld een SW 2012-versie heeft, zijn alle versies lager dan 2012 bruikbaar

Maar de versies van 2013/2014 zullen onbruikbaar zijn

@+ ;-)

Ben je gaan kijken in "mijn documenten" en "mijn downloads"?

1 like

Hallo

Bedankt dat je ons er wat meer over vertelt.

Als het Solidworks-downloads zijn. Ze zijn standaard in C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\Documenten\SolidWorks Downloads

Maar het punt is om ze te verplaatsen voor gedeelde werkstations als je meerdere CAD-werkstations hebt.

Vriendelijke groeten.

1 like

Het is veel... eenvoudig als basisgegevens.

Kunnen we andere informatie hebben (op zijn minst een korte tekst) om de gebruikte software te kennen, de versie van Windows, welke soorten bestanden, om wat te doen, enz...

Het wordt genoteerd Solidworks in de "tags" van de vraag, dus ik denk dat het SW-bestanden zijn die via Mozilla zijn gedownload, maar een klein "scenario" zou ons geschikt maken om een echt antwoord te kunnen geven en niet één voor één "stukjes".

Bedankt

3 likes
Hallo, als je een tutorial over lynkoa hebt gedownload, moet je teruggaan naar de pagina van deze.
1 like

Hallo

Om terug te komen op wat "Lucas Prieur" zei in de tutorials is er een bestand te downloaden (pdf, woord ..), ofwel een aantal stappen te volgen met afbeeldingen om te helpen of een link om naar een andere site te gaan of een link naar een video, Als we het hebben over downloads op Lynkoa.

1 like

Ik heb mijn probleem zelf opgelost

Bedankt