Ik heb geen toegang meer tot de MyCADTools-tools: bericht "De tool protection tool is niet gevonden (Signing error)?

message_mycadtools.jpg
2 likes

Goedenavond

Ik heb sinds dit weekend hetzelfde bericht, maar ik gebruik SW als een licentie, dus ik dacht dat het misschien gerelateerd zou zijn ...

Ik zal morgen op kantoor testen. Als het niet werkt, denk ik dat mijn collega's me de informatie snel zullen geven, we zijn een beetje verslaafd aan deze hulpprogramma's.

Goedenacht.

1 like

Goedenavond 

Dat is wat ik dacht, dank je. 

Fijne avond, laten we het sap bijhouden

Hallo

Zelfde boodschap voor ons vanmorgen, geen licentielening van onze kant

1 like

Hallo 

zelfde bericht op de BE-pc's vanmorgen, onmogelijk om de Mycadtools-tools te gebruiken

Hallo 

zelfde bericht op de BE-pc's vanmorgen, onmogelijk om de Mycadtools-tools te gebruiken

Hetzelfde sinds vanmorgen

Hetzelfde sinds vanmorgen.

Hallo

Waarom heb ik geen toegang tot de antwoorden?

Hallo

hetzelfde bericht voor mij: de tool protection tool is niet gevonden (Signing error) - Ik kan mycadtools niet meer gebruiken

Om ervoor te zorgen dat het bericht niet meer verschijnt, heb ik de Smart Properties-invoegtoepassing uitgeschakeld, maar ik kan MyCadTool niet meer gebruiken

Hallo

Zelfde zorg

Hallo

Hetzelfde geldt voor mij, de myCADtool-suite werkt niet meer. Heeft iemand hier ooit een ticket over geopend?

Fijne dag

1 like

Hetzelfde geldt voor ons...
Huidig ticket

1 like

Hetzelfde voor ons

Hallo

Dito.

@+.

AR

Hetzelfde geldt voor ons, ik heb geprobeerd mijn cad-tools te repareren zonder succes!

2021-06-07_082220.jpg

Hallo 

Hetzelfde probleem voor ons ook.

Uiteraard is de site ook buggy, server probleem op Visiativ?

Hetzelfde voor ons, behalve voor de pc of er is de 2019-versie van mycadtools ...

Hallo

Zelfde probleem hier, ik open een ticket. We hebben geprobeerd de installatie te repareren, maar zonder succes.