Goedenavond
Ik heb sinds dit weekend hetzelfde bericht, maar ik gebruik SW als een licentie, dus ik dacht dat het misschien gerelateerd zou zijn ...
Ik zal morgen op kantoor testen. Als het niet werkt, denk ik dat mijn collega's me de informatie snel zullen geven, we zijn een beetje verslaafd aan deze hulpprogramma's.
Goedenacht.
Goedenavond
Dat is wat ik dacht, dank je.
Fijne avond, laten we het sap bijhouden
Hallo
Zelfde boodschap voor ons vanmorgen, geen licentielening van onze kant
Hallo
zelfde bericht op de BE-pc's vanmorgen, onmogelijk om de Mycadtools-tools te gebruiken
Hallo
zelfde bericht op de BE-pc's vanmorgen, onmogelijk om de Mycadtools-tools te gebruiken
Hetzelfde sinds vanmorgen
Hetzelfde sinds vanmorgen.
Hallo
Waarom heb ik geen toegang tot de antwoorden?
Hallo
hetzelfde bericht voor mij: de tool protection tool is niet gevonden (Signing error) - Ik kan mycadtools niet meer gebruiken
Om ervoor te zorgen dat het bericht niet meer verschijnt, heb ik de Smart Properties-invoegtoepassing uitgeschakeld, maar ik kan MyCadTool niet meer gebruiken
Hallo
Zelfde zorg
Hallo
Hetzelfde geldt voor mij, de myCADtool-suite werkt niet meer. Heeft iemand hier ooit een ticket over geopend?
Fijne dag
Hetzelfde geldt voor ons...
Huidig ticket
Hetzelfde voor ons
Hallo
Dito.
@+.
AR
Hetzelfde geldt voor ons, ik heb geprobeerd mijn cad-tools te repareren zonder succes!
2021-06-07_082220.jpg
Hallo
Hetzelfde probleem voor ons ook.
Uiteraard is de site ook buggy, server probleem op Visiativ?
Hetzelfde voor ons, behalve voor de pc of er is de 2019-versie van mycadtools ...
Hallo
Zelfde probleem hier, ik open een ticket. We hebben geprobeerd de installatie te repareren, maar zonder succes.