Ik kan mijn onderdelen in een assemblage niet meer bewerken

Hallo

Sinds gisteren is het voor mij onmogelijk om het te publiceren.

Als ik een onderdeel bewerk (in de algemene vergadering) en ik probeer een schets aan te passen, zie ik de lijnen, maar verschijnen de waarden van de afmetingen niet.

Maar als ik de subassemblages of zelfs de onderdelen in een ander venster direct open, werkt alles prima

Toen dit probleem begon, werd mijn algemene vergadering "grijs"! 

Zou iemand wat tijd hebben om me te helpen? 

Dank je, dank je!!

Hallo Julien,

Is het mogelijk om een link met een ritssluiting te plaatsen om de montage te zien?

Hallo

Aan welke software werk je?

Cdt

Fred

Ik denk dat het solidworks Fred is, het staat onder de vraag op de vorige pagina.

Hier is een .zip bestand, 

Wees niet verbaasd als sommige onderdelen ontbreken en sommige schakels kapot zijn, sommige onderdelen kon ik niet in de .zip opnemen omdat ik op een netwerk werk.

Maar je kunt mijn probleem zien.

Bedankt en ik hoop dat je de oplossing voor mijn probleem vindt!

1-32wp141_00000_00.zip

Dat klopt, Fab camp! 

Ja Fred, ik werk onder Solidworks!

Kunt u ons een bestand bezorgen? omdat het niet gemakkelijk is om zo te begrijpen, nou, ik heb deze bug nog nooit gehad...

Dat wil zeggen, een bestand voor jezelf plaatsen?

dsl Ik had je bijlage niet gezien ...^^

Maak je geen zorgen;)

Ik hoop dat met de compressie de montage niet te storend is! Maar in ieder geval zie je het probleem dat je de stukken niet kunt bewerken

Hallo, helaas met het risico je teleur te stellen, ben ik erin geslaagd om het te openen en een schets te maken door een subassemblage te bewerken en vervolgens een deel...

Misschien eens een solidworks reparatie proberen met de installateur...

Omdat ik geen probleem met mij zie.

Vriendelijke groeten.

esquisse_dans_l_assemblage.jpg

Kunt u de revolutie-exquisse van het 32WP141_02008_00 deel in de algemene vergadering veranderen?

Omdat ik het op een andere positie probeerde, lukte het ook niet.

Ik wil graag... als je ze voor me had voorzien:)

Kun je de schets van een onderdeel bewerken?

Ja dat kan ik, maar het is waar dat er in ieder geval een weergavefout is, omdat ik mijn zijlijn met de pijlen zie maar de bijbehorende waarde niet in de grafiek, ik ben gedwongen om aan de rechterkant te klikken en de waarde te wijzigen in de functiebeheer ...

sans_titre.jpg

Dat is mijn probleem....  

han han ...^^ de doos die ik heb aangepast is gemodelleerd door jezelf of komt het uit een import of een lagere versie?

Misschien kun je een tiket openen om je bug te melden?

Alles heb ik zelf gemodelleerd.

Een ticket ophalen? Ik weet niets van deze manipulatie

Ik slaagde erin het probleem op te lossen door van alles een beetje aan te raken om niets te verbergen!

Toen ik de weergave-instellingen tussen "perspectieven" en "schaduwen" aanraakte, werd deze opnieuw weergegeven!

Opgeslagen!

Bedankt voor de tijd die je aan mij hebt besteed! Heb een goed einde van de dag.

1 like