Sinds enige tijd kan ik geen SolidWorks-bestanden openen door te dubbelklikken op Windows Verkenner. Als SolidWorks open is, lijkt het niets te doen... Aan de andere kant, wanneer SolidWorks is gesloten, wordt SolidWorks gestart, maar worden er geen bestanden geladen.
Kunt u mij alstublieft helpen met dit probleem, het is erg lang om de link naar het bestand te moeten kopiëren door op "Openen" te drukken in SolidWorks?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord
Hallo
Klik met de rechtermuisknop op uw bestand, vervolgens op eigenschappen en opent vervolgens met kies Solidworks Launcher en niet Solidworks. Daar zou het moeten werken en hetzelfde moeten doen voor uw assemblages als het probleem identiek is. Ik heb het getest en thuis doet het probleem zich voor als ik Solidworks 2016 standaard zet en niet Solidworks Launcher.
2 likes
Ik heb deze oplossing al geprobeerd en het probleem is helaas niet opgelost ... :/
Ik moet nog steeds proberen de SW-installatie te repareren (via configuratiepaneel / Programma's en functies)
1 like
het lijkt mij dat je het standaardprogramma moet wijzigen via "standaardprogramma's" in het Configuratiescherm --> standaardprogramma's --> Associaties instellen.
Ik had het probleem en de rechtermuisknop > openen met werkt niet.
sans_titre.png