Ik kan geen symmetrisch stuk plaatwerk maken

Hallo

Ik sla zeker een stap over bij het maken van een symmetrisch onderdeel, maar het lijkt erop dat ik het niet kan oplossen.

Door mijn gezicht te selecteren / een symmetrisch deel in te voegen / de link met het originele deel te verbreken (hoewel het me niet uitkomt), verschijnt het symmetrische deel en wanneer ik het valideer, wordt het identiek aan het originele ...

Welke versie van SW?
Door een vliegtuig te kiezen in plaats van een gezicht van de kamer?
Waarom de link verbreken?

Kun je een screenshot van de kamer plaatsen?

Hallo 

Als de onderdelen strikt identiek zijn; Ik maak een configuratie in de kamer en maak een symmetrie, en tijdens de montage verander ik de bevestiging als dat nodig is.

Symmetrisch onderdeel in het invoegen menu door het selecteren van een zijde van het onderdeel en vervolgens het aanvinken van de optie verbreek  de link met het originele onderdeel en valideer vervolgens. Sla het nieuwe onderdeel op onder een nieuwe naam.

doc1.pdf

Goed nieuws, het moet een bug in de software zijn geweest, want na het sluiten en heropenen werkt de bediening normaal

Kunnen we een symmetrisch onderdeel maken dat zijn banden met het originele onderdeel behoudt? Zo kunnen alle wijzigingen in afmetingen en gaten worden gevolgd.

1 like

Ja

3 likes

Als ik een onderdeelconfiguratie maak, dan een symmetrie in deze configuratie, maakt de software automatisch een nieuw onderdeel voor mij aan, in eerdere versies ben ik er bijna zeker van dat ik al 2 sym-onderdelen in hetzelfde bestand heb kunnen maken en zo het originele onderdeel in de symmetrische configuratie in een staat van verwijdering heb kunnen brengen.

Hallo

Ga als volgt te werk om 2 symmetrische instanties in een document te hebben:

• Of, in de context van de assembly, had u een symmetrisch onderdeel in een assembly gemaakt (Symmetrische component)
  • In de context van het onderdeel hebt u een symmetrie van het volumeveld (symmetriefunctie) gemaakt zonder de lichamen samen te voegen.

Anders genereert de functie "Symmetrisch onderdeel" in de context van een onderdeel noodzakelijkerwijs een externe component.

Vriendelijke groeten

3 likes