Ik kan mijn mechanisch gelaste elementen niet meer vinden

Hallo, toen ik op solidworks 2018 installeerde, installeerde mijn trainingssupervisor een profielbibliotheek voor mechanisch gelaste constructies. Tijdens het opruimen van mijn pc heb ik deze library waarschijnlijk moeten verhuizen omdat ik er geen toegang meer toe heb. Toen ik "standaard" boven "type" selecteerde, had ik de naam van het bestand van mijn bibliotheek die verscheen en kon ik dus al mijn profielen naar beneden scrollen in "type". Maar helaas, ik heb alleen nog de twee standaard standaarden over, HHHHEEELLP!!    Ik heb deze bibliotheek nog steeds op een USB-stick. Bij voorbaat dank

Kijk in de laatste optie pad/bestandslocatie, je zult zien waar je ze moet plaatsen.

2 likes

Hallo

Probeer een Solidworks-reparatie uit te voeren.

Hallo;

Pas op voor de arbroresence op de bibliotheken van de mechanisch gelaste:

Als de profielen niet in de vorm van configuraties zijn: 3 mappen inclusief de basisbibliotheek.

Voorbeeld: Bibliotheque_mecanosoudé/Profils_Acier/profils_U/(uw bestanden)

Als de profielen  de vorm hebben van configuraties (familie van onderdelen): 2 mappen inclusief de basisbibliotheek.

Voorbeeld: Bibliotheque_mecanosoudé/Profils_Acier/(uw bestanden)

Vriendelijke groeten.

1 like

Bedankt,  ik heb de oplossing gevonden. Ik had wanorde in mijn arbroresence gebracht, zoals Maclane opmerkte.

Bedankt!! En naar het volgende probleem.

OK

Zie deze tutorial voor de goede orde:

http://tutoriel.solidworks.free.fr/crbst_120.html

Het biedt een beter inzicht in het pad van profielmappen/bestanden

1 like