Hallo, ik ben op zoek naar de naam van dit object (bijgevoegd) dat wordt gebruikt om het interieur van auto's, vliegtuigen, vrachtwagens op maat te maken ,....
Als iemand me zou kunnen verlichten , zou het geweldig zijn = D Dank je
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van dit object (bijgevoegd) dat wordt gebruikt om het interieur van auto's, vliegtuigen, vrachtwagens op maat te maken ,....
Als iemand me zou kunnen verlichten , zou het geweldig zijn = D Dank je
Goedenavond
Door op google te typen, vond ik dit: "Antropomorf testapparaat"
Daarna als u op zoek bent naar het 3D-model.... Ik weet het niet
A+
Naaf
Hallo
Zelfde als Hubert: "Antropomorf testapparaat"...
Ik had er een gevonden op internet maar de link werkt niet meer dus... U vindt het bijgevoegd.
Adrien.
Hallo, dank je .
Ik ben op zoek naar de afmetingen om een 2D-model op papier of karton te maken voor het op maat maken van een tekening uit de vrije hand. Het lijkt mij dat je documenten kunt vinden met de algemene afmetingen van een menselijk lichaam, maar ik weet niet meer hoe het heet.
Hallo
Je kunt zeker de afmetingen geven die je wilt aan het model, daarna is het meer een kwestie van verhoudingen, toch?
Door nog maar eens op google te typen (daar hebben we hem zeker op geraakt), "menselijk lichaam sjabloon", komen we een heleboel schetsen tegen om te helpen bij het tekenen.... Misschien kan het helpen....
Dankzij de zilveren surfer voor de pyjama, ik neem hem, het kan handig zijn
A+
Hubert