Hallo, het doel is om op basis van een schets (skelet gemaakt van lijnen) een buisvormig chassis te bouwen.
Ik wou dat de schets op het scherm aanwezig was, maar niet actief
1) Selecteer 1 lijn en 1 punt vooraf door grafische selectie en start de macro.
De macro moet dan het plan maken, gebruik een vooraf gedefinieerde schets in de macro, de gebruiker voert de belangrijke afmetingen in, de macro maakt de revol
of 2) het is de macro die de gebruiker vraagt om de lijn en het punt te selecteren door middel van grafische selectie
Ik bereik een bepaald resultaat door de acties in een macro te onthouden en de macro bij elke build aan te passen,
Mijn vraag om mee te beginnen zou zijn hoe ik in de macro de lijn en het vooraf ingestelde punt kan oproepen
Nee, helemaal niet!! Voor de pts.... Van mijn kant heb ik een vraag gesteld voor de macro en ik heb mezelf op geen enkele manier de pts gegeven en bovendien had het de vraagsteller moeten zijn die de -1s had moeten hebben, want mijn vraag lost zijn probleem op geen enkele manier op. Als ik iets had geantwoord, zou ik het hebben begrepen; Maar daar was het gewoon een vraag om haar behoefte beter te begrijpen.... En het ergste is dat degene die me heeft gevalideerd me op -1 zet.....