Ik verwijder mijn vraag

Hallo!

4 likes

hallo, hier zijn het vooral Solidworks-gebruikers...!!

Vriendelijke groeten.

AR.

2 likes

Hallo

Ik hou van de vooronderstelling " probeer een vergelijking te maken tussen een numerieke oplossing en een exacte oplossing", dus het vergelijken van een valse fout met een correcte.

Het is inderdaad algemeen bekend dat fabrikanten, om alleen over hen te spreken, de voorkeur geven aan nepsoftware in plaats van eerlijke resultaten. Waarschijnlijk omdat het leuker is en ze graag geld uitgeven aan waardeloze software

Als veteraan heb ik er soms op mijn kosten voor gezorgd, dat de fouten vaak te wijten waren aan de toetsenbordinterface. Een slecht geconfigureerde software zal op basis van de aangeleverde gegevens en de plausibele tolerantiemarge een correct resultaat geven en in absolute termen geen correct resultaat.

Aan de andere kant betekent ironie, die meer dan één truc in petto heeft, dat wanneer men gelooft dat handmatige berekening correct is, deze onherstelbaar onjuist zal blijven als de berekening onjuist is.

Dus om dergelijke vooronderstellingen zonder onderscheid te willen doorbreken, is het de beste manier om aan de andere kant van het paard te staan met alle vier de ijzers in de lucht.
Tenzij het het werk is van complottheoretici die al een tijdje in de mode zijn!

Vandaar het bekende motto in de werkplaats: verwar  errare humanum est, perseverare diabolicum niet met het spreekwoord "errare manometer" vanwege druk.

Tot ziens

3 likes