Lynkoa-competitie: ontdek de winnaars!

Hoi allemaal 

De Lynkoa competitie eindigde op vrijdag 30 september! Meer dan 180 van jullie deden mee om kans te maken op een 3DCONNEXION muiskit. Ontdek de resultaten van de loting: 

1e winnaar:

Felicitaties aan Dimitri PASQUIER (@dim) die de 3DCONNEXION SpaceMouse® Enterprise Kit wint

2e winnaar: 

Felicitaties aan Dominique NAUDET (@dominique.naudet) die de SpaceMouse® Wireless Kit 2 3DCONNEXION wint

Gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd en bedankt aan alle deelnemers:) 

Laten we elkaar op 13 oktober in Lyon ontmoeten om myCAD Day te vieren;

Maak je ook klaar voor 17 oktober, er komt een nieuwe ontwerpuitdaging aan! 

Fijne dag allemaal:)

Coralie 

3 likes

Uiteindelijk rende de muis langs mijn neus, maar het bleef niet bij...

Felicitaties aan de willekeurig getrokken winnaars.

6 likes

Ja sbadenis, de "" werkte ook niet voor mij....:). Proficiat aan de winnaars.

4 likes

Ja! De veganistische synthetische Gruyère-kaas ontworpen in SW en 3D-geprint werkte niet!

Ik had een RFID-tag  bijgevoegd die het hongerhormoon (ghreline) in  de laterale tuberale kern (NLT) in de hypothalamus moest stimuleren.

's Middags is het dus  ratatouille!

6 likes

Bedankt voor deze geweldige prijs.

Ik kan niet wachten om het te gebruiken.

4 likes

Hallo Coralie,

Zou het mogelijk zijn om de juiste antwoorden van de quiz te hebben ter informatie, merci...@+.

AR.

3 likes

Twee D's getekend voor 3D muizen... Het was een worp van de dobbelstenen.

2 likes

Hoi allemaal 

Ik zie dat sommige mensen hun idee hebben verdubbeld om een muis te kunnen vangen.... In ieder geval een dikke proficiat aan alle deelnemers! :)

@A.R vindt u de antwoorden in dit artikel: https://www.visiativ-solutions.fr/jeu-concours-lynkoa-decouvrez-les-gagnant / 

3 likes

@Sylk Een grappige loting zegt van ! Dit is een gehoopte dobbelsteen.   

Opgemerkt moet worden dat hoop en teleurstelling twee vijanden zijn die heel goed met elkaar overweg kunnen.

Merk op dat dankzij de uitdaging van @Coralie : het is niet langer nodig om een tand onder het kussen te steken om de kleine muis te laten passeren.

Lach gisteren, lach morgen!   (spreekwoord van 3D-ontwerper)

3 likes

Hallo Coralie,

Bedankt voor de quizinformatie,... fijne dag en tot ziens in Lyon...

@+.

AR