Sommigen van jullie zullen zeker naar de Connect by Visiatv-dag gaan die op 18 oktober plaatsvindt in het Groupama Stadium in Lyon. Naar mijn mening zou het interessant zijn om even uit te wisselen tussen gebruikers over verschillende onderwerpen.
Ik denk met name aan de volgende punten:
► Methodologie van dagelijks werk met SolidWorks, PDM Enterprise, Simulation, Composer, Visualize, DriveWorks, MyCADtools, MyPDMtools, Macro programmering, etc... ► Projectmanagement binnen het ontwerpbureau en verbinding met andere afdelingen van het bedrijf, leveranciers, klanten. ► Verbinding tussen CAD/CAM-tools en het ERP van het bedrijf. ► Dematerialisatie van technische documentatie. ► Enz...
We kunnen profiteren van de "pauze" van 12.00 tot 13.30 uur die gewijd is aan het dorp en animaties (Genius Bar, Moovapps Bar, TNGV Workshop, Design Contest, Factory Challenge, ...).
In het programma wordt aangegeven dat u er gebruik van kunt maken om partneroplossingen te testen , maar ook om uit te wisselen met andere gebruikers.
U kunt ook 's ochtends contact met ons opnemen, tijdens de receptie van 8 tot 9 uur.
Persoonlijk zal ik de hele dag ter plaatse zijn, vanaf 8 uur 's ochtends met een collega.
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om u te informeren dat als onderdeel van de animatie van de Visiatv-gemeenschappen, een myCADservices/Lynkoa "Focus Group" zal worden georganiseerd van 15.30 uur tot 16.30 uur
Het vindt plaats in de vorm van een interactieve enquête die u vanaf uw smartphone kunt beantwoorden en de resultaten worden in realtime op een groot scherm weergegeven.
Hallo, ja, ik zal aanwezig zijn en ik stel ook voor dat je doet wat ik doe, dat wil zeggen een foto van je avatar in het plastic zakje dat je om je nek hebt om je sneller te identificeren en jezelf te herkennen in de menigte een beetje zoals HENRI IV "verzamel me naar mijn witte pluim"
Wie zal er nog meer aanwezig zijn, voor de goede orde, ik zou de avond ervoor moeten aankomen.
Sinds Ravaillac geef ik de voorkeur aan de avatar met witte zwier (je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn in deze tijden), en dit stelt me in staat om het forum en het bedrijf te mengen. Ik zou mijn Zorro-masker niet opzetten waarvan de pluim een Z is als een witte bliksemschicht die door de nacht scheurt.
De beste manier om deze onderwerpen te ontmoeten en te bespreken, is door elkaar om 15.30 uur te ontmoeten in de myCAD-workshop : Focusgroep: neem deel aan de evolutie van de inhoud van myCADservices: