Nu het jaar ten einde loopt, is het tijd om je CAD-tools (tijdelijk ) op te bergen, je assemblages op te slaan en te genieten van wat welverdiende rust!
2024 was een jaar vol innovaties, briljante uitdagingen en mooie momenten die we binnen onze gemeenschap deelden. Dankzij u is myCAD by Visiativ een ruimte waar wederzijdse hulp, expertise en creativiteit samenkomen
We willen dat deze vakantie voor u een vakantie is vol gelach, chocolaatjes (omdat u uw batterijen moet opladen) en kostbare momenten met uw dierbaren
En over verrassingen gesproken... Blijf op de hoogte, want 2025 belooft rijk te worden aan nieuwigheden: er komen nieuwe projecten aan die, naar we hopen, je nog groter zullen doen dromen!
Bedankt voor je loyaliteit, je enthousiasme en je bijdrage aan dit geweldige collectieve avontuur! Fijne feestdagen en we zien je snel om samen verder te bouwen aan de toekomst van design
Coralie en de teams van myCAD by Visiativ
Ter herinnering, je kunt nog steeds deelnemen aan de ontwerpwedstrijd rond het thema "je mooiste kerstcreatie ": er zijn 3 voorstellen gedaan, probeer een kerstpakket van de Grande Épicerie de Paris te winnen!
Ik wens u ook hele fijne feestdagen, evenals alle myCaD-teams en zonder alle collega's van deze prachtige gemeenschap te vergeten. En hartelijk dank voor de animatie van deze gemeenschap die rijk is aan delen en uitwisselingen. Fred
Ik ben te laat voor Kerstmis, maar moge 2025 een prachtig jaar worden voor iedereen. Het is tenslotte het jaar van de 9e (2++2+5=9 of 20+25=45 en 4+5=9) ... dus ik maak van deze gelegenheid gebruik om jullie allemaal mooie nieuwe projecten te wensen, in afwachting van het nieuws van Visiativ
Gelukkig nieuwjaar en vooral een goede gezondheid voor jou en de mensen om je heen. Moge het jaar 2025 u vreugde, GEZONDHEID en voorspoed brengen bij alles wat u onderneemt.
cc het team Moge dit nieuwe jaar synoniem zijn met professioneel en persoonlijk succes voor u en de mensen om u heen. Gelukkig nieuwjaar 2025 Moge de Kracht met je zijn
[quote=" Coralie, post:1, topic:112009 "] de toekomst van onberispelijk design [/quote] zoals het zou moeten zijn volgens ISO 49.3. Voor 2025 is het goed begonnen, maar er moet worden opgemerkt dat een pessimist over het algemeen een goed geïnformeerde optimist is. (Knipperende ogen @ Houd je ware intelligentie goed, die niets vergelijkbaars heeft met die van kunstmatig. Merk op dat de kunstmatige het IQ heeft van een gekookte wulk, maar daar vertel ik je zo niet al te lang meer over.