Aftrap: wie gaat er?

Wat mij betreft, ik weet dat je mijn vragen hebt gemist, maar ik was op missie in het buitenland.... Dus ik maak het goed

Wie gaat er naar de aftrap? En wat heeft het je gebracht?

1 like

Ik, donderdagmiddag bij de Kick off in Lyon

Zijn er anderen?

1 like

Ik ga naar het zuidwesten

Meestal is het erg leuk.

Zowel om het technische team te ontmoeten als voor de nieuwe Solidworks.

De beweging wordt duidelijk afgeschreven.

Fijne dag

3 likes

Ik ben ingeschreven voor die in Senlis vanmiddag.

1 like

Hallo allemaal,

Lynkoa is aanwezig bij alle KickOff Axemble.

Fred zal het erg leuk vinden om je te ontmoeten op deze evenementen (en om ook een drankje met je te drinken, maar maak hem alsjeblieft niet te armoedig, hij heeft niet te veel alcohol vast)...

Aarzel niet om hem te ontmoeten.

5 likes

Ik ga nu al 5 jaar elk jaar naar de Kickoff.

Dit is met name interessant voor de nieuwste versie van SolidWorks. Bovendien kunt u mensen van Axemble, andere SolidWorks-gebruikers ontmoeten en uitwisselen. Bovendien, als er een persoon uit Lynkoa is...

Ik denk dat dit belangrijk is omdat het me in staat stelt om op de hoogte te blijven van de updates van de nieuwste versie van SolidWorks en deze dynamisch weer te geven. Wat zal dan onze werkinstrumenten veranderen om de gebruikte coodirect te kennen.

Het principe van de halve dag die sinds vorig jaar is opgezet, is gebaseerd op het essentiële SolidWorks en minder op het "partnerdorp".

2 likes

Ik ga ook naar de Zuid-West...

Dit is best een interessante gebeurtenis, vooral bij het ontdekken van nieuwe functies. Het stelt u ook in staat om andere gebruikers te ontmoeten en uit te wisselen...

1 like

Lyon trapt donderdagmiddag af:)

1 like

hallo, ik ben momenteel bij de aftrap van Paris Nord, in de Cetim, in Senlis en ik zal jullie graag ontmoeten in de stad van je keuze om Lynkoa te bespreken!

Fred

Ik, 24 oktober 2013 in Yverdon, Zwitserland

*-* Ik kan niet wachten om daar te zijn om te zien wat er nieuw is en andere mensen te ontmoeten die Solidworks gebruiken *-*

1 like

Voor Axemble zijn de aftrappen bijzondere momenten.

Ze stellen ons in staat om onze klanten samen te brengen, zodat ze met elkaar en met onze verkoop- en technische teams kunnen wisselen. Maar het stelt ons ook in staat om u te bedanken voor uw loyaliteit.

Al vele jaren steken we al onze energie en hart in om ervoor te zorgen dat deze evenementen een niet te missen datum in uw agenda blijven.

Ook dit jaar rekenen we weer op uw aanwezigheid

1 like

Hallo

Helaas ga ik niet, want het is natuurlijk de baas die daarheen gaat en hij heeft me niet uitgenodigd om met hem mee te gaan, ook al kent hij Solidworks niet. Maar ik begrijp dat hij gaat omdat hij andere potentiële klanten wil vinden, maar hij had me kunnen uitnodigen om daarheen te gaan dat me zou hebben geïnteresseerd.

Fijne aftrap voor jullie allemaal.

Ik zal op 19 november in Parijs Centrum zijn. Het zal een van de laatste data zijn, dus het Axemble-team zal gewend zijn aan deze oefening (ik hoop dat je niet alles hebt opgedronken en dat we nog wat over hebben !!!)

Ik wil geen domme dingen zeggen, maar het moet mijn 12e of 13e aftrap zijn (wie doet het beter?).

Het is om verschillende redenen een bevoorrecht moment:

- Ontdek wat er nieuw is in SW. (niet te missen moment van deze dag)

- Ontdek nieuwe producten

- Maak kennis met het Axemble-team

- Uitwisseling met andere ontwerptechnici en noodzakelijkerwijs praten over CAD

1 like

Bij de kickoff in Lille op 22 oktober.

Nou, Paris Nord was simpa, en een aankondiging aan het einde die een keynote waardig was

Ik zou niets zeggen om de verrassing vast te houden

2 likes

@flegendre In feite is het de 16e (en ja, we zullen moeten drinken als we ze kennen)

1 like

"Hallo,

We hebben uw aanmelding voor deelname aan de Axemble / SolidWorks 2014 Kickoff ontvangen, 
op dinsdag 22 oktober 2013 in Lille en wij danken u hartelijk."

Nou, ik ben het eerder die je bedankt;)

Ik sluit deze vraag af door te antwoorden dat ik dankzij Axemble mijn communicatieprobleem met mijn externe partners heb opgelost

Dit zal zeker aanleiding geven tot een forum ;)