Is de Nvidia Quadro 4000 compatibel met SolidWorks 2009?

Hallo, om compatibiliteitsredenen met een onderaannemer die niet langer beweert zijn versie van SolidWorks bij te werken, zijn we voorlopig verplicht/gedwongen/gedwongen om de versie van 2009 te blijven gebruiken in dit kleine bedrijf waar ik net bij ben gekomen. Ik kreeg een gloednieuw werkstation, met Win 7 64 Pro, proc. I7 3.2 Ghz, 8Gb RAM, 256Gb SSD nou ja, zeker niet ver van alles wat je nodig hebt... Maar ook de grafische kaart is een Nvidia Quadro 4000: zoals de machine vandaag is geleverd, is het display onder SolidWorks 2009 niet beter dan met een oude low-end tweedehands GForce... Is het volledig gevouwen met deze kaart of is het voldoende om deze of gene geschikte driver te installeren en zo ja, welke?
Een heel grote dank aan degene die mij zal antwoorden!

Zie deze link voor chauffeurs 

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

vindt u de stuurprogramma's voor SW 2011...... 12.......13.....2014.

die Real View uit eerdere versies ondersteunt (2008)

Ik zie niet in waarom  een quadro 4000 niet zou werken voor SW2009

neem vooral SW-gecertificeerde chauffeurs mee uit SW

Houd je oude chauffeurs aan de kant, je weet maar nooit

@+ ;-)

1 like

Hallo

Allereerst moet u weten dat met Win 7 niet gecertificeerd is voor gebruik met soliworks 2009, kunt u het nog steeds installeren, maar hey solidworks 2009 is niet ontworpen om te werken op dit besturingssysteem.

Voor de grafische kaart geen probleem, het is een zeer goede kaart, ik raad je aan om de gecertificeerde driver te downloaden voor gebruik met solidworks zoals aangegeven voor je gt22

2 likes