Misschien ook een reparatie van de Solidworks installatie zien.
Hallo, niets te zien, maar voor het welzijn van mijn ogen, zeggen we een aanpassing en nn een aanpassing!!
Anders kan het feit dat Solid op zoek is (omdat het traag is) afkomstig zijn van een bestand of pad dat het is kwijtgeraakt. Daarom adviseer ik ook een reparatie van de installatie.
Vriendelijke groeten
Hoi .PL.
Ik ben op SW 2015.
Ik heb je truc geprobeerd door de bewerkingscontrole te verlagen, maar het is hetzelfde.
In ieder geval bedankt.
Ik heb het gecontroleerd, ik ben in SP0-versie.
Is het ernstig, vrienden?
Ja, je moet absoluut overschakelen naar SP5 omdat het alle bugs van de huidige versie oplost. Dit is de meest complete versie van de jaarversie.
Zoals ik al eerder zei, je moet absoluut updaten!
De SP0-versie is bijna een bètaversie. Dan is er de sp1, sp2, sp3, sp4 en sp5 gescheiden door elk 2 of 3 maanden en die over het algemeen minstens 50 bugs elk oplossen!!
Ga zo snel mogelijk naar de SolidWorks-website om de SP5 te downloaden en je hebt het probleem niet meer, zoals ik je al eerder vertelde!
En als ik heb geholpen, kies dan mijn antwoord als het beste en klik hieronder op "dit antwoord heeft mijn probleem opgelost"
:-)
Hallo vrienden.
Dus ja, ik ga zo snel mogelijk een upgrade doen van SW 2015 en dat zal zeker helpen.
Nu zit ik in een deal om te kiezen wie van jullie me het meest heeft geholpen.
of degene die me een aantal van de benodigdheden van SW liet ontdekken door tutorial, en inderdaad helpt het zelfs op een versie die misschien ^late updates heeft (ik dank hem nogmaals)
en een ander die me aanbiedt om een update te doen....
Is het mogelijk om punten aan meerdere personen toe te kennen?
En niet slechts één persoon kan genieten van de punten ;-)
Dat is hoe het is
@+ ;-)
Gt22 vertelde me dat hij ermee instemde om me vorige week de punten te laten!
:-)