De startup Atmosgear creëert het onderwerp van de Golden Tech-competitie

Hoi allemaal

Ik ben verheugd aan te kondigen dat de ambassadeur van de wedstrijd, de gouden Tech, niemand minder zal zijn dan de startup Atmosgear! Deze innovatieve startup creëerde 's werelds eerste elektrische skates :star_struck:
Het is de maker en CEO van Atmosgear, Mohamed Solimán, die het onderwerp van de wedstrijd heeft gemaakt; Gebaseerd op een probleem met het ontwerp van zijn schaatsen, maakte Mohamed er een onderwerp van competitie van.

Wil je meewerken aan de verbetering van deze eerste elektrische skates? Meld je nu gratis aan! :point_down:

Hallo. Het is verleidelijk...

1 like

Hallo

Ik heb de video's op het net van dit bedrijf bekeken en naar mijn mening zal het niet moeilijk zijn om zeer significante verbeteringen aan te brengen op ten minste 6 assen: autonomie, veiligheid, ergonomie, elektronica, constructie van statische elementen, ontwerp'.

Vriendelijke groeten

2 likes

En ja, dat is het hele punt van de wedstrijd: om een groeiende startup te helpen, zijn alle verbeteringen goed om te nemen! Het is een mooi project waarmee je bijdraagt aan het helpen van een jonge ondernemer :slight_smile:

@fminisini ben je klaar om het avontuur aan te gaan?