Hallo
De objectweergave wordt niet meer weergegeven bij het laden of bij het commando Ouviri op de bestandsbalk.
Heb in plaats daarvan de hoofdsleutel.
Dank u voor uw hulp.
Oprecht
Hallo
De objectweergave wordt niet meer weergegeven bij het laden of bij het commando Ouviri op de bestandsbalk.
Heb in plaats daarvan de hoofdsleutel.
Dank u voor uw hulp.
Oprecht
Hallo
Het staat op alle bestanden??? Heb je de software geüpdatet???
Hallo
Als het een onderdeel is, heb ik al dit soort bugs gehad.
Ik kom eruit door de lijn in de bouwboom op te gaan, om de "geblokkeerde functie" te vinden en opnieuw op te bouwen.
In principe werkt het.
Succes
Chrtof
Het is altijd hetzelfde: er wordt geen miniatuur weergegeven en het is niet gemakkelijk om een stuk alleen op naam te vinden zonder de miniatuur te hebben.
In het tabblad "Openen" wordt naast de naam het gewone pictogram weergegeven in plaats van de miniatuur.
Alle oplossingen die tot nu toe zijn voorgesteld, hebben gefaald. Het is wanhopig.
Ik weet niet of het een Window7 of Soliwoks probleem.
Bedankt dat je me hebt geholpen.
Hallo
1 En in de Windows Verkenner, door grote pictogrammen weer te geven, kunt u solidworks en uw onderdeel direct laden. zonder door "open bestand" te gaan.
2 Als uw onderdeel deel uitmaakt van een assemblage, door het te openen in de lijst met onderdelen aan de linkerkant.
Maar in beide gevallen heb je nog steeds een probleem met het weergeven van je onderdeel, aangezien de verkenner het laatst opgeslagen bestand weergeeft. Zelfs als je het opent, weet je niet zeker of het in solidworks wordt weergegeven, aan de andere kant moet je de bouwboom hebben, als deze ook leeg is = je bent je deel kwijt.
Chrtof