Hier heb ik een probleem met het view label in de tekeningen van Solidworks.
Ik heb een klant nodig om de namen van weergaven in het Engels op te schrijven met een bepaald lettertype.
Dus heb ik de namen van de weergaven (SECTION in plaats van SECTION, SCALE in plaats van SCALE,...) in Option/Document Property/View veranderd met lettergroottes die prima zijn.
Alles werkt prima met de weergavenamen, maar voor de schaal wordt CUSTOM weergegeven in plaats van SCALE, weet iemand waar de fout vandaan komt?
Het ergste is dat SCALE correct wordt weergegeven in de secties, maar het is in de detailweergaven dat het niet werkt. Ik probeer te zien of er verschillen zijn in de opties tussen deze twee soorten weergaven, maar blijkbaar niet.
@gt22 vind ik dat het DIY is en een bron van verveling, een dubbele versie in 2 talen op dezelfde post, want als je al meerdere versies in het Frans hebt uit verschillende jaren is het niet altijd geweldig qua lay-out (de MeP 2013 opent met alle andere 2014 2015 maar niet in de andere richting) en gereedschapskist.
Aan de andere kant, misschien de taal van de huidige software verwisselen door deze opnieuw op te starten?
Ik had dus geen problemen, want de plannen die ik uit de Verenigde Staten kreeg, bevatten maatwerk. Dus in goed Frans zei ik tegen mezelf, ze hebben gelijk, de Amerikanen....
Om de menu's naar het Engels te veranderen, zoals ik in mijn vorige bericht heb voorgesteld, is het heel eenvoudig:
Extra > >Algemene systeemoptie > het vakje << menu in het Engels aanvinken>>. Je hebt een tweede optie, namelijk het gebruik van de namen van functies en bestanden in het Engels.
Het veranderen van de taal van de software is een oplossing, maar het is zonde om geen gebruik te kunnen maken van de functies die een software biedt.
Dus ik kreeg een dressingstandaard die ik heb geladen en vervolgens heb ik deze aangepast om te krijgen wat ik wilde en nu werkt het.
Ik zie twee oplossingen, of het is een bug in de software (het is een grote tekening met veel weergaven en een kamer die de 20 meter nadert), of het is een aangevinkte optie die de goede werking verhinderde.
Als het de tweede oplossing is, valt nog te bezien welke optie het conflict heeft veroorzaakt.
Er is een bug gemeld aan SolidWorks die er als volgt uitziet:
Oplossing-ID:
S-03287
Vraag:
Na het invoeren van tekst in het label Sectieweergave, wordt het teruggezet naar het standaardlabel [tekst in het] standaardlabel. Is er een oplossing?
Antwoorden:
Klik op het sectieweergavelabel en vink de optie 'Handmatig weergavelabel' aan in de Note Property Manager. Voer de tekst handmatig in door te dubbelklikken op het label. De nieuwe weergave van de tekst van het label van de sectieweergave blijft behouden.